کرمانشاه کانکس

نشانی: کرمانشاه,شهرک هوانیرو,روبروی تالار پرواز
به مدیریت: مجتبی خالدیان
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه :
08:00 الی 13:00 | 15:00 الی 21:00
یکشنبه تا جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه60,063,946 نفر

درباره غرفه

کرمانشاه کانکس

تولید انواع کانکس چرخدار، نگهبانی ، ویلایی و دکه

کارگاه کانکس سازی در کرمانشاه

کانکس چیست؟

کانکس در تعریف کلی عبارت است از یک سازه پیش ساخته که در زبان های مختلف به آن شلتر shelter و به انگلیسی conex گفته می شود.کانکس دارای کاربرد های مختلفی بوده اما ایده اولیه آن برای استفاده به عنوان سکونت گاهی موقت که بصورت سریع ساخته و در محل مستقر شود بوده است که با گذشت زمان کاربری هایی مانند فروشگاهی و خدماتی نیز به آن افزوده شده است.در ایران استفاده از کانکس کاربرد های مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها استفاده برای اسکان سریع آسیب دیدگان زلزله می باشد که در زلزله پائیز سال 1396 کرمانشاه این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیرین زیادی گرد هم آمده و یک کمپین برای جمع آوری کمک های مردمی برای خرید کانکس و اهدا به شهر کرمانشاه تشکیل دادند.

کارگاه کانکس سازی کرمانشاه

کاربرد کانکس

مهمترین کاربرد کانکس در زمینه اسکان موقت می باشد اما کاربرد های دیگری نیز بعدها به آن افزوده شد که باعث رشد این صنعت و تعامل آن با شهروندان گردید. ازجمله مهمترین آنها استفاده به عنوان کیوسک های خدمات شهری ، کانکس مسکونیکانک و دکه های روزنامه فروشی یا کیوسک تلفن عمومی بوده که خدمات مختلفی را به مردم ارائه می کردند. کمی بعد تر نیز کاربرد هایی برای اسکان دائم خانوار مانند ویلایی و خانه های قابل حمل نیز در زیرشاخه محصولات تولید کنندگان سازه های پیش ساخته قرار گرفت و استقبال مشتریان از آن باعث گسترش فرهنگ پیش ساختگی در همه جای جهان از جمله ایران گردید.

کانکس سازی

انواع کانکس

در ادامه به بررسی تعدادی از مهمترین و پرکاربردترین انواع کانکس پرداخته و توضیحات مختصری درباره هرکدام ارائه خواهیم کرد.

کانکس نگهبانی در کرمانشاه

نگهبانی : این نوع معمولا دارای ابعاد کوچک و برای استقرار نگهبان یا پرسنل حراست در ورودی مجموعه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط آن بگونه ای است که نفر به تمامی جهات دید کامل داشته باشد تا بتواند کل محدوده را تحت کنترل داشته باشد.

کانکس کارگاهی در کرمانشاه

کارگاهی : اسکان نیرو ها در کارگاه های ساختمانی و همچنین دفاتر اداری برای مهندسین پروژه نیازمند فضایی می باشد که با هزینه کم و سرعت زیاد ساخته شود. از این رو استفاده از کانکس کارگاهی بهترین گزینه برای این نیاز بشمار می رود و انواع معمولا با ابعاد و اندازه های متفاوتی در هر کارگاه می توان آن ها را یافت.

کانکس سازی ویلایی در کرمانشاه

کانکس ویلایی : استفاده به عنوان خانه پیش ساخته از این سازه ها باعث بوجود آمدن محصولی بنام کانکس ویلایی گردید که این سازه به مانند یک خانه مجهز دارای اتاق های متعدد و سرویس بهداشتی می باشد.بسته به ابعاد امکانات داخلی آن نیز متغییر بوده و بیشتر در مناطقی مانند لواسانات و شهر های خوش آب و هوا از آنها استفاده می کنند.

کانکس سرایداری در کرمانشاه

سرایداری : در بسیاری از مجتمع های آپارتمانی بخصوص اداری و گاها مسکونی با تعداد واحد های زیاد نیاز به یک سرایدار یا نگهبان دارند که بصورت دائمی در آنجا مستقر باشد از این رو برای سکونت و استقرار نگهبان و خانواده اش اقدام به تهیه یک کانکس سرایداری می کنند که معمولا در حیاط یا پارکینگ مجتمع قرار می گیرد.

کانکس فروشگاهی در کرمانشاه

فروشگاهی : معمولا در تقاطع های پر رفت و آمد برای فروش محصولات مختلف فرهنگی و روزنامه های مطبوعاتی از کانکس فروشگاهی استفاده می شود. این نوع معمولا ابعاد کوچکی داشته که دارای کرکره های برقی و نورپردازی برای روشنایی در هنگام شب می باشد.

کیوسک خدمات شهری در کرمانشاه

کیوسک خدمات شهری : این سازه ها وظیفه ارائه خدمات مختلف اجتماعی و شهروندی را در داخل فضای شهری دارند که از جمله مهمترین آنها ایستگاه های دوچرخه ، کیوسک های دستگاه خودپرداز بانکی ، اهدای خون ، ارائه مشاوره های پزشکی و عرضه محصولات فرهنگی می باشد.

کانکس چرخدار در کرمانشاه

چرخدار : نوع چرخدار معمولا برای کاربری هایی که نیاز به جابجایی های زیاد دارند مورد استفاده قرار میگیرد و گاها با نام کاروان های سیار یا کاروان مسافرتی نیز از آن یاد می شود.نمونه های بارز آن ایستگاه های سیار پلیس راه و کاروان های توریستی می باشد.

کانکس سازی در کرمانشاه

روش های تولید کانکس

سبک ها و روش های متفاوتی برای ساخت کانکس وجود دارد و این تنوع سبک به دلیل تنوع زیاد در گزینه های موجود برای انتخاب مصالح اولیه می باشد اما چیزی که در اکثر روش های تولید کانکس مشترک است ساخت شاسی کف با تیر آهن و اسکلت فلزی از با پروفیل های آهنی در ابعاد 40*40 میلیمتر می باشد که بنا به ابعاد و نوع درجه کیفی ضخامت ها و نمره های متفاوتی از آنها بکار می رود.اتصالات در اکثر مواقع از طریق جوش ممتد بوده اما در برخی موارد نیز با روش پیچ و مهره نیز جهت مونتاژ و دمونتاژ آنها را تولید می کنند.پوشش بدنه و سقف نیز از مصالح مختلفی مانند ورق های فولادی گالوانیزه شده ، چوب ، فایبرگلاس و پانل های پیش ساخته می باشد که خریداران کانکس در هنگام سفارش یکی از آنها را انتخاب می کنند چرا که هرکدام دارای ویژگی ها و مزایایی بوده و از لحاظ هزینه نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

کرمانشاه کانکس در کرمانشاه

مزایای کانکس چیست؟

مهمترین مزایای استفاده از کانکس خلاصه شده در صرفه جویی زمان و هزینه ها اما در کنار آن دارای مزایایی دیگری نیز می باشد. در اینجا برای روشن شدن موضوع بطور خلاصه هریک از مزایای آن را شرح داده ایم.

بهترین کارگاه کانکس سازی در کرمانشاه

سرعت در ساخت : بطور کلی سرعت در ساخت و ساز با سبک پیش ساختگی بسیار بیشتر از روش های معمول و سنتی می باشد که سرعت زیاد برابر با بازگشت سریع تر سرمایه و صرفه جویی در زمان و هزینه ها می باشد.

فروش کانکس در کرمانشاه

مقاومت در برابر زلزله : به دلیل استفاده از تکنیک پیش ساختگی و مصالح با تایل های بزرگ و سبک مقاومت این سازه ها در برابر زلزله بسیار بالا بوده و از طرفی در صورت تخریب آوار آن برای انسان خطرناک نبوده چرا که چگالی آنها نسبت به مصالح ساختمانی بسیار کمتر است.
عایق حرارتی : استفاده از عایق های مناسب در جداره های کانکس بخصوص نوع ساندویچ پانل که در آن از فوم پلی یورتان استفاده شده باعث گردیده تا اتلاف انرژی در آنها به حداقل رسیده و بتوان از آنها در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم استفاده کرد.
امکان جابجایی : اینکه بتوان یک سازه یا خانه پیش ساخته را به راحتی جابجا نمود مزیت بسیار خوبی بوده بخصوص در کارگاه های ساختمانی و عمرانی که می توانند پس از اتمام پروژه سریعا سازه ها را جهت تجهیز کارگاه جدید به محل دیگری منتقل کنند.
قابلیت ذخیره سازی : یکی از نکات مهم و کاربرد کانکس استفاده از آنها در مواقع بحران مانند زلزله و سیل می باشد که بتوان در مدت زمان کوتاهی آسیب دیدگان حادثه را اسکان موقت داد. از این رو می توان این سازه ها را بصورت انبوه تولید و برای مواقع اضطراری در محلی نگهداری کرد تا در صورت نیاز تعداد زیادی از آنها را در اختیار مردم قرار داد.
تنوع در طرح : قابلیت اجرای انواع طرح ها برای کاربری های مختلف بطوری که هر سازه کاملا با نوع استفاده خود هماهنگ و بیشترین بازدهی را داشته باشد نیز یکی از مزایای آن بشمار می رود که این کار معمولا در طراحی کانکس به هنگام بررسی های فنی و تحقیقات پیش تولید صورت می گیرد.

تفاوت کانکس با دکه و کیوسک چیست؟
دکه ، کیوسک ، کاروان ، شلتر و کمپ های پیش ساخته همه به نوعی کانکس هستند با این تفاوت که معمولا بصورت اصتلاح در کاربری های خاص از نام های مختلف استفاده می شود. بطور مثال به یک کانکس نگهبانی کوچک کیوسک نگهبانی یا دکه نگهبانی نیز گفته می شود و یا به سازه های چرخدار کاروان های متحرک نیز گفته می شود. همچنین برای کانکس های مخابراتی سیار نیز معمولا از کلمه شلتر که نام لاتین آن است استفاده می گردد.

 

ارسال به تمام نقاط کشور

آماده پذیرش  سفارشات از سراسر کشور

 

 

 

 

 

 

 

کرمانشاه کانکس، کرمانشاه کانکس در کرمانشاه، کرمانشاه کانکس کرمانشاه، کانکس سازی کرمانشاه، کانکس سازی در کرمانشاه، کانکس چرخدار کرمانشاه، کانکس چرخدار در کرمانشاه، کانکس نگهبانی کرمانشاه، کانکس نگهبانی در کرمانشاه، کانکس ویلایی کرمانشاه، کانکس ویلایی در کرمانشاه، کانکس ویلایی و دکه در کرمانشاه، کانکس ویلایی و دکه کرمانشاه، کانکس کرمانشاه، کانکس در کرمانشاه، فروش کانکس در کرمانشاه، بهترین کارگاه کانکس سازی در کرمانشاه، کانکس ویلایی، کانکس نگهبانی، کانکس چرخدار، کانکس نگهبانی، کانکس سرایداری

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/kermanshah-canex/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.