پارکت چوبی نورالهی

نشانی: تهران,حیطه ی فعالیت کاری سراسر
تماس با ما

درباره غرفه

فروش و نصب پارکت نورالهی در تهران

فروش و نصب و اجرای انواع پارکت چوبی و فروش واجرای انواع پارکت و ترمو وود تمام چوب. تعمیرات و ساب ولاک در اسراع وقت اجرای طراحی و نصب پارکت چوبی با 20 سال تجربه نصب انواع کفپوش pvc و نصب پارکت چوبی در طرح و رنگ دلخواه مشتری متناسب با دکوراسیون منزلتان در کمترین زمان و با کیفیت بالا و تضمینی با قیمت مناسب آماده همکاری با کلیه مهندسین طراح و معمار و نصب و اجرا پارکت  در پروژه های ساختمان سازی و ساخت و ساز ،ویلا سازی  برای زیبایی دکوراسیون داخل منزل .

نواع پارکت چوبی بر حسب نوع چوب – واحد نمونه تولیدی پارکت چوبی انواع پارکت چوبی نیز مانند لمینت نمونه های مختلفی دارند. انواع پارکت چوبی از چوب درختان درست شده است و رنگبندی و طرح های مختلفی دارد. چون درختان مختلفی جهت ساخت پارکت چوبی و پارکت تمام چوب برش می خورند پس جنس چوب در هر نوع از پارکت چوبی با دیگری متفاوت است. قرن هاست که بشر با استفاده از چوب، لوازم و معماری خانه را درست می کند. برای ایجاد محیطی گرم و پرنشاط استفاده از پارکت چوبی در کف منزل توصیه می شود. که علاوه بر ایجاد زیبایی در فضا موجب بازتاب فوق العاده نور می شود مخصوصا پارکت رنگ روشن فضا را باز تر می کند. چون در تولید این پارکت ها تولید کنندگان دقت زیادی به خرج می دهند برتری و مزایای بسیاری نسبت به سنگ و سرامیک دارند.
مقایسه انواع پارکت چوبی : پارکت چوبی از درخت بلوط

از انواع پارکت چوبی ساخته شده از چوب درخت بلوط از محکم ترین نوع پارکت هاست که از گذشته های دور نیز استفاده می شده است. به علاوه در ساخت انواع محصولات چوبی از چوب درخت گردو نیز استفاده می شود.

انواع پارکت ها


پارکت چوبی از درخت افرا : درخت افرا در نواحی مرطوب و جنگلی مثل شمال ایران رشد می کند و در باغ هایی که شرایط را برای رشد این نوع درخت مساعد کرده اند نیز رشد و پرورش داده می شود. چون رنگ درخت افرا روشن است. پارکت های چوبی تولید شده از این درخت نیز رنگ روشنی دارد و برای ایجاد فضایی با عمق زیاد مناسب است. چون محیط را بازتر و روشن تر نشان می دهد.

پارکت چوبی از درخت راش : انواع پارکت چوبی درخت راش دارای استحکام و زیبایی بالایی هستند. پس از برش دادن قطعات چوب درخت راش آن را به کارخانه چوب بری می برند و ابتدا با دستگاه هایی بخار پز می شوند و سپس خشک می شوند. این مراحل موجب استحکام هر چه بیشتر این نوع چوب می شود. از لحاظ وزنی بسیار سبک و قابل حمل اند. در گذشته مورد پسند اروپایی ها بوده و این امر نشان دهنده ی اهمیت این نوع چوب است.

پارکت چوبی از درخت گردو ، در انواع پارکت چوبی ، درخت گردو به درختی سرکش و مغرور معروف است، با داشتن پراکندگی جغرافیایی بالا، در همه جای دنیا از چوب این درخت برای مصارف مختلف استفاده می شود. نهال درخت گردو قرن ها پیش از ایران به اروپا برده شد و تکثیر یافت. چون مقاومت درخت گردو زیاد است در تهیه ی انواع لوازم چوبی از آن استفاده می شود.
پارکت چوبی از درخت گیلاس ، یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع پارکت چوبی چوب درختانی که تاکنون برای تولید و ساخت آن  استفاده شده، چوب درخت گیلاس است. در تمامی قاره های جهان از جمله: اروپا، آسیا، آمریکا و … درخت گیلاس رشد می کند. در دنیای صنعت و هنر از چوب درخت گیلاس بسیار استفاده می شود. پارکت چوبی که با این نوع درخت ساخته می شود دارای رنگ طلایی مایل به قهوه ای است که موجب زیبایی فضای منزل می گردد. در صنعت پارکت سازی از چوب درخت گیلاس بیشتر از چوب بقیه ی درختان استفاده می شود

. پارکت چوبی از درخت زبان گنجشک ، زبان گنجشک درخت بومی در اروپا است. گسترش این درخت از شمال تا اسکاندیناوی جنوبی و از شرق تا اورال است. زبان گنجشک یک درخت سازگار یافته ای است که در زمین های پست تا نقاط کوهستانی رشد و نمو می کند. گل ملی کشور سوئد زبان گنجشک است.

 انواع پارکت چوبی زبان گنجشک دارای ویژگی های بسیار مناسبی است:


1 مقاومت بالایی دارد.
2 سختی مناسبی دارد.
3 فرم پذیری و شکل پذیری آن راحت است.

داشتن این ویژگی ها استفاده از این نوع چوب را برای پارکت چوبی بسیار مناسب کرده است. برای ساخت قاب، تابلو، عصا و راکت تنیس از این چوب استفاده می گردد. در نصب کفپوش چوبی از جنس درخت زبان گنجشک نحوه ی کف سازی آن مهم است. پارکت چوبی ساخته شده از این نوع درخت دارای قابلیت کشسانی بالا است، پس کف ساختمان باید کاملا صاف و عایق باشد تا مشکلات بعدی پیش نیاید.
استفاده از پارکت چوبی در کف برخی از منازل، فروشگاه های لوکس، رستوران و کافه ی خاص و … نشان می دهد که مخاطبان به خرید این محصولات اهمیت می دهند. حتی با داشتن آگاهی از این موضوع که پارکت چوبی یک کالای حساس است و در برابر آب مقاومتی ندارد، باز هم جذب زیبایی، ظرافت و ساختار بی همتای آن می باشند.
کفپوش چوبی هر محصولی است که از الوار ساخته می شود و برای استفاده به عنوان کفپوش اعم از ساختاری یا زیبایی طراحی شده است. چوب به عنوان یک ماده کفپوش یک انتخاب معمول است و می تواند در سبک ها ، رنگ ها ، برش ها و گونه های مختلف وجود داشته باشد. جهت هماهنگی و نصب و فروش و اجرای پارکت چوبی میتوانید از طریق شماره تماس داده شده تماس حاصل فرمایید . 

  •  شماره های تماس: 

02177112022
09124902968

 

 به مدیریت: داود نورالهی

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/norollahiparket/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.