پرستاری و مراقبت از سالمند در موسسه افق اصفهان

نشانی: اصفهان، چهار باغ عباسی، مجتمع عالی قاپو، طبقه، همکف پلاک214
به مدیریت: فریبا ماجانی
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
تمام وقت

بازدید این غرفه56,970,287 نفر

درباره غرفه

موسسه پرستاری افق در اصفهان

پرستاری و نگهداری و مراقبت از بیمار و سالمند و بیماران کرونایی در موسسه افق اصفهان.

  نگهداری و مراقبت  و پرستار بیمار  بیمار کرونایی  و سالمند در  منزل و بیمارستان در سراسر اصفهان و سراسر کشور با کادری مجرب‌ و متعهد و دلسوز و با  مراقبت روزانه و شبانه روزی ارائه بهترین خدمات پرستاری دراصفهان و مراقبت از بیمار برای رفاه حال بیماران در منزل و مراکز بیمارستانی در اصفهان ، تامین نیروی انسانی بطور موقت برای همراهی بیمار در بیمارستان و مراکز درمانی اصفهان انجام می گیرد.

درباره خدمات پرستاری افق اصفهان

ما مفتخزیم در مجموعه و موسسه ی پرستاری افق اصفهان که انجام تمام امور پرستاری, خدمات پرستاری, موسسه پرستاری, مرکز پرستاری, پرستاری بیمار, نگهداری و مراقبت از بیمار, پرستاری سالمند, پرستاری بیمار, پرستاری بیماران کرونایی نگهداری و همراهی بیمار توسط پرستار بیمار, پرستار شبانه روزی, خدمات پرستاری شبانه روزی افق  در بیمارستان با هدف ارتقا سطح بهداشتی, رفاهی و سلامتی شهروندان عزیز اصفهان با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دراصفهان  مشغول به فعالیت است.

تماس با مشاوران ما:

برای مشاوره  و رزرو پرستاری بیمار در بیمارستان یا منزل  و نگهداری بیمار و سالمند در اصفهان و نگهداری بیماران کرونایی, فقط از طریق شماره تماس 09133140839 ( مرتضی حیدری) مدیر عامل  و مدیر امور پرستاری تماس بگیرید.

خدمات ویژه پرستاری از بیمار در اصفهان

خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار و سالمند و بیماران کرونایی افق اصفهان. انجام خدمات بهتر و ویزه از بهترین پرستاران در اصفهان شامل انجام پرستار بیمار, پرستاری بیمار, پرستاری سالمندان و پرستار سالمند در بیمارستان , پرستار کودک در منزل , پرستار بیماردر اصفهان , امورنظافتی وخدمات بیمار در منزل در اصفهان , مراقب و پرستار سالمند در اصفهان , مراقب و پرستار کودک در اصفهان می باشد. دفتر خدماتی پرستاری  و نگهداری  افق در شهر اصفهان  خدمات نگهداری و مراقبت از بیمار و سالمند در منزل مراقبت و پرستاری از سالمند آقا و خانم در منزل و خدمات و اعزام نیرو جهت نگهداری از بیمار در بیمارستان و منزل در اصفهان و سراسر کشور برای بیماران کرونایی و سالمند پوشکی ، واکری ،ویلچری ونگهداری بیمارالزایمری و بستری و لگنی و سندی و گاواژی و سالم اعزام نیرو به صورت 12ساعته  شیفت و 24ساعته شبانه روزی یا روز و  شب در تمام فصل سال و بصورت تمام وقت خدمات رسانی می کند. موسسه طلوع امداد افق مرکز پرستاری  پرستاری سالمندان, پرستار سالمند در بیمارستان, پرستار کودک در منزل, خدمات امورنظافتی و خدمات پرستاری بیمار در منزل , مراقب و پرستار سالمند در اصفهان , مراقب و پرستار کودک در اصفهان می باشد . در شهر اصفهان ارائه ی خدمات نگهداری و مراقبت از بیمار و سالمند در منزل مراقبت و پرستاری از سالمند آقا و خانم  بصورت تمام وقت و شبانه روزی در منزل ، خدمات  و اعزام نیرو جهت نگهداری از بیمار در بیمارستان و منزل در اصفهان و حومه اصفهان خدمات رسانی می کند.

موسسه پرستاری افق اصفهان با مجوز رسمی 

موسسه ی طلوع امداد افق در تاریخ 1398/2/9 به شماره ثبت 5774 به شناسه ملی شرکتی 14008299275 ثبت وامضاء تایید و تکمیل کردید. که تمام امتیازات واختیارات به مدیریت مرتضی حیدری  واگزار گردید . پرستاری و نگهداری و  مرکز مراقبت از بیمار افق بهترین مرکز پرستاری بیمار در اصفهان میباشد .پرستار , پرستاری , پرستاری در اصفهان , پرستاری از بیماران کرونایی در اصفهان , پرستار و مراقبت از بیمار اصفهان , نگهداری بیمار در بیمارستان اصفهان , پرستار بیمار سالمند در اصفهان , پرستاری در اصفهان , بهترین پرستار اصفهان , بهترین مرکز پرستاری اصفهان , پرستاری بیماران و سالمندان اصفهان , پرستار بیمار در نایین ,  پرستاری بیماردر کاشان،پرستاری درنجف آباد , پرستاری در خمینی شهر , پرستار در  لنجان , پرستار بیمار درنطنز، پرستاربیمار در خوانسار، پرستار بیمار در گلپایگان و پرستار بیمار در اصفهان , نگهداری و پرستاری و مراقبت از بیمار و پرستارسالمندان در اصفهان ,پرستار کودک در اصفهان  وپرستار بیماران شما در منزل و بیمارستان و مراکز درمانی با  پرستاری و نگهداری و مراقبت از سالمند و بیماران کرونایی در موسسه ی افق در اصفهان

بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم

هدف ما آرامش خاطر و آسودکی بیمار شماست تا در شرایط سخت  نگران نگهداری و مراقبت  بیمارتان نباشید

آدرس وبسایت ما در موسسه پرستاری افق در اصفهان  بهترین پرستار بیمار در اصفهان

https://ofognursing.ir

مدیرعامل و مدیر امور پرستاری

 09139656214

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

4.8
از مجموع 4 نظر
guest
4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن زاده
حسن زاده

ممنون از موسسه افق و جناب حیدری خدا حفظتون کنه 🙏🏻

علی
علی

واقعا ازشون رازی ام خوب شدن حالم پدرم رو مدیونشون هستم 👌

علی
علی

واقعا خسته نباشید ممنون از پرستاران زحمت کش موسسه افق 🙏🏻

ایمان
ایمان

لطفا قیمت پرستار نگهداری سالمند در نصف روز چقدر است؟

https://qorfe.com/moasee-ofoghesf/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.