ماشین سازی مازند صنعت در ساری

نشانی: ساری , پل تجن, جاده شهدا, انتهای روستای اردشیر محله
به مدیریت: حسین اکبری
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه :
08:00 الی 19:00
یکشنبه تا پنج شنبه :
08:00 الی 16:00
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه48,208,981 نفر

درباره غرفه

ادوات کشاورزی مازند صنعت 

 با بیش از یک دهه تجربه در سه واحد ،با تلاش و کوشش بی وقفه کارگران و مهندسین کار آزموده خود توانسته محصولات متنوعی از انواع ادوات کشاورزی را به عرصه تولید برساند و در تمام تولیدات خود به عنوان تولید کننده مطرح و معتبر در کشور می باشد.ماشین سازی مازند صنعت امید دارد  تا به عنوان یک مبتکر و پیشرو  در این صنعت ،همگام با تکنولوژی روز دنیا ،حتی فراتر از آن ،موجب آسایش و رفاه کار کشاورزان ،سر بلندی و فرهی نام ایران در آن سوی مرزها گردد که لازمه ی آن تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان این مجموعه می باشد .

گروه تولیدی مازند صنعت بر پایه حمایت از مصرف کننده پایه ریزی شده و استوار شده است .ما بر این اعتقادیم کیفیت محصولات یک شعار نیست ،بلکه یک تعهد است و صادقانه به حرف و حق مشتری احترام می گذاریم و  هیچگاه احساس نمیکنیم هر آنچه را که  توانستیم برای مشتری انجام دادیم ،بلکه همیشه به فکر ارائه خدمات با کیفیت بالاتر هستیم و در غیر این صورت ما مدیون مشتریان خود خواهیم بود.

در پایان گروه تولیدی ماشین سازی مازند صنعت پیشرفت و کیفیت محصولات خود را مدیون تلاش پرسنل مجموعه و تامین کنندگان و توزیع کنندگان خود می داند .  

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/mazandsanat-sari/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.