فروشگاه کارن درب

نشانی: رشت,بلوار شهید انصاری,ابتدای گلباغ نماز, جنب ساختمان مارلیک
به مدیریت: حسین گیلانی نیا
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه :
09:00 الی 21:00
جمعه :
09:00 الی 20:00

بازدید این غرفه68,993,192 نفر

درباره غرفه

شرکت کارن درب به عنوان تولیدکننده و بازرگانی فروش درب‌های ضد سرقت در استان گیلان و شهرستان رشت،

نسبت به تولید طیف وسیعی از درب‌های ضد سرقت در مدل‌های برجسته، حک شده، فوق لوکس، لمینیت، لابی، فلزی و همچنین انواع درب‌های داخلی، اتاقی و ضد حریق و در انواع برندهای ایرانی، ترکی و چینی اقدام نموده است.

شما می‌توانید از طریق گزینه‌های زیر نسبت به مشاهده آلبوم‌های درب‌های کارن درب اقدام حاصل نمایید. شما می‌توانید از طریق گزینه‌های زیر نسبت به مشاهده آلبوم‌های درب‌های کارن درب اقدام حاصل نمایید.

فروشگاه کارن درب

با کادری مجرب و حرفه ای

کارن درب به عنوان اولین تولیدکننده درب‌های ضد سرقت در شمال کشور و استان گیلان با بیش از ۱۰ سال تجربه فروش درب‌های ضد سرقت، مفتخر است اعلام نماید که در طول این مدت بیش از ۲۰ هزار لنگه درب ضد سرقت را به مشتریان گرانقدر خود تقدیم نموده است. خدمات پس از فروش شرکت کارن درب توسط پرسنلی مجرب، کارآزموده و متخصص صورت می‌گیرد. ما در طی ۱۰ سال گذشته کوشیده‌ایم تا بهترین کیفیت و خدمات را به شما عزیزان ارائه نماییم و همواره سعی بر این داشته‌ایم تا ضمن کسب رضایت‌مندی حداکثری مشتریان، به اصالت برند خود وفادار بمانیم.

مشاوران کارن‌ درب آماده پاسخگویی به سوالات شما

در زمینه انواع درب‌های ضد سرقت، داخلی، ضد حریق و … هستند.

 

 

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/karendarb/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.