فروشگاه تجهیزات پزشکی نیک طب در اردبیل

نشانی: اردبیل,چهارراه امام,روبروی باغ مطهری,برج صدف
به مدیریت: مهیار نیک منش
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه :
09:00 الی 22:00
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه54,298,851 نفر

درباره غرفه

تاریخچه نیک طب :
تجهیزات پزشکی نیک طب در سال 1384 با هدف فروش علمی و تخصصی محصولات پزشکی تاسیس گردید.
در آغاز فعالیت استراژدی شرکت بر پایه, فروش انواع تجهیزات پزشکی تخصصی از قبیل انواع فشارسنج,گلو کومتر,ست های معاینه, گوشی معاینه عمومی و ... مبتنی بود . اما در سال 1389با پخش انحصاری و حرفه ای کفش طبی دکتر شول, فعالیت خود را در عرصه پخش توسعه داد. پیشرفت روزافزون شرکت مدیریت را مسمم کرد تا در ادامه گام های خود را بلندتر و استوار تر از قبل در عرصه خدمت رسانی بردارد و لذا ارائه خدمات مطلوب به هموطنان خارج از استان نیز سرلوحه فعالیت های شرکت قرار گرفت ‌. در حال حاظر پخش نیک طب در استان های اردبیل, آذربایجان شرقی ,و گیلان گسترش یافته است .

حوزه ی فعالیت ها و خدمات :

از ابتدا محور اصلی فعالیت نیک طب بر پایه ارائه کالای کیفی با قیمت مناسب استوار شد و در حال حاظر, شرکت نمایندگی انحصاری و فعال بیش از80شرکت و 140 برند معتبر را در کارنامه کاری خود دارد.

مزیت نیک طب :
مشتری مداری
کیفیت بالا محصولات
ثبت سفارش دقیق و سریع
واحد پشتیبانی فعال و پاسخگو
تحویل سفارشات در اسرع وقت

افتخارات نیک طب :
نیک طب از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی ثبت شده در سایت اداره تجهیزات پزشکی ( imed ) است.ارائه خدمات و پشتیبانی از بخش های مختلف حوزه سلامت شاهد مبرهنی برتوانایی این مجموعه است که پشتوانه سالها تجربه موفق در عرصه سلامت توجه و احترام به مشتریان حاصل شده است .
امروزه نیک طب به مده نیروی انسانی شاغل در آن ، نه تنها در عرصه ی تجهیزات پزشکی, بلکه در کارآفرینی و اشتغالزایی هم کلامی برای گفتن دارد. چرا که با بهره منی از پرسنل فنی و آموزش دیده طیف گسترده ای از خدمات را به بخش های مختلف خانواده بزرگ دانشگاه های علوم پزشکی از جمله بیمارستان های دولتی و خصوصی, کلینیک های خصوصی,داروخانه ها, آزمایشگاه ها,مطب ها,فروشگاه های تجهیزات پزشکی و همچنین پروژه های تحقیقاتی ارائه می نماید .

 

آدرس شعبه2:اردبیل,خیابان حافظ.......

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

4.8
از مجموع 1 نظر
guest
1 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی

عالی هستید۰👌

https://qorfe.com/nikteb-ardebil/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.