سقف کشسان دکورا در تهران

نشانی: تهران, میرداماد, برج اسکان, ساختمان اداری, پلاک 16
به مدیریت: مهدی افروز
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه :
09:00 الی 18:00
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه44,982,988 نفر

درباره غرفه

?سقف کشسان را می توان یکی از انواع سقف کاذب دانست ، که از دو مولفه پارچه ای از جنس پی وی سی و یک ریل پروفیلی که این پارچه را احاطه می کند ، تشکیل شده است. از پارچه سقف کشسان می توان به عنوان دیوار پوش نیز استفاده کرد ، که به این سیستم دیوار کشسان گفته می شود ، سقف کشسان و دیواری کشسان قابلیت نورپردازی را دارا می باشند که این قابلیت یکی از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون و طراحی داخلی به حساب می آید.


  1. ?پارچه ی سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستیک استایلر و %5 افزودنی های مجاز به ضخامت 0.8 تا 1 میلی متر است که کاملا قابل بازیافت می باشد، تشکیل شده است. این متریال را میتوان با تنوع فوق العاده رنگ بر روی انواع پارچه های مات، لاکر (آینه ای) و شفاف با استفاده از فرم های گوناگون نورپردازی اجرا کرد.

    ?به لطف فناوری پارچه سقف کشسان چاپ انواع تصاویر و طرح ها بر روی آن امکان پذیر است ؛ همچنین پارچه های سقف کشسان کاملا قابل شستشو، ضد آب و قابل جا به جایی، ضد گرد و غبار و آنتی باکتریال و غیر قابل اشتعال می باشد.

?منظور از قابلیت جابجایی این است که ، اگر مجبور به اثاث کشی و تغییر مکان باشید ، امکان این وجود دارد که پارچه و ریل را از سقف جدا کرده و به محل جدید نقل مکان دهید ، سپس می توانید دوباره آن را بر روی سقف محل جدید نصب کرده و همانند روز اول از آن بهره ببرید.

?نا گفته نماند که منظور از غیر قابل اشتعال بودن پارچه سقف کشسان ، این نیست که این پارچه کاملا در برابر آتش مقاوم است ، بلکه هنگام آتش سوزی این پارچه فقط جمع می شود و هرگز آتش نمی گیرد و چکه نمی کند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری می نماید.

?پارچه های سبک وزن از مواد رول ساخته شده اند تا به آسانی بتوان آنها را به هر شکل و اندازه ای درست کرد. هر پنل دارای یک هارپون (گیره) است که در داخل ریل قرار می گیرد.

?معمولا ریل های نیمه پنهان از جنس آلومینیوم یا PVC هستند و گزینه مناسبی برای طراحان و معماران جهت ایجاد خم ، اشکال گنبدی شکل یا بسیاری از اشکال دیگر می باشند.

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/strechciling-decora/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.