تولید ظروف سفالی و میناکاری تهران سفال

نشانی: شهرری,خیابان قم,خیابان گلشن,پلاک3
به مدیریت: رامین جباری
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
08:00 الی 11:59

بازدید این غرفه57,634,515 نفر

درباره غرفه

مرکز پخش ظرف سفالی درجه یک در تهران

 

تولید ظروف سفالی در کشورمان، به قرن ها پیش بر می گردد. این محصولات حتی امروزه نیز مورد استفاده قرار می دهند و مناطق مختلفی از ایران، در زمینه ساخت آن‌ ها، از شهرت بالایی برخوردار می باشند. با مراجعه به مرکز پخش ظرف سفالی تهران، می توانید نوع درجه یک را در مدل های گوناگونی به دست آورید.

ظرف سفالی ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

 

ظروف سفالی به صورت دستی (روش سنتی) و به وسیله دستگاه های پیشرفته ساخته می شود. این محصولات، مشخصات خاص خود را دارند. اما ظرف سفالی ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟ در این حوزه می توان موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داد؛ مثلاً تنوع بالای ظروف در رنگ های و مدل های گوناگون. 

 

ظروف ایرانی همینطور از بهترین خاک رس ساخته می شوند که هیچ نوع ناخالصی ای در آن دیده نمی شود. آنان را در کوره های مجهز آماده می کنند و سپس به صورت بدون رنگ و نقش و یا لعاب کاری شده، ارائه می دهند. این ها از ویژگی سفال ایرانی بود که خدمت شما عرض شد. 

 

باید اشاره نمود که نوع دست ساز آن که به نوعی محصولی با ارزش به شمار می رود، دارای شناسنامه است و از طرفی، کاملاً با نوع صنعتی متفاوت است. این نوع از ظروف، امروزه بیشتر به عنوان کالایی دکوراتیو به کار برده می شود و البته برخی هم برای خوردن و آشامیدن خوراکی ها و نوشیدنی ها، از آنان کار می گیرند. 

 

قیمت روز ظرف سفالی در شهر تهران

 

در شهر تهران، قیمت روز ظرف سفالی متفاوت است. این موضوع، دلایل متعددی که در به چند مسئله برای وضاحت دادن بیشتر قضیه، اشاره می نماییم: 

 

نوع ساخت آن بسیار مهم است. برای مثال، ظروف سفالی دست ساز، گران تر از نوع شرکتی می باشد. نقش و نگارهای روی آن می تواند باعث کاهش و یا بالا رفتن نرخ شود. کارگاه و شرکتی که آن را می سازد هم نقش بارز در ارزش گذاری محصول دارد. خرید عمده کالا با نرخ کمتر و جزئی آن با قیمت بالاتری صورت می گیرد. ابعاد ظروف نیز می توانند در این زمینه موثر باشند. 

 

عموماً با در نظر گرفتن همین موارد است که قیمت ظروف سفالی را تعیین می نمایند. بد نیست بدانید که در گوشه و کنار کشورمان، ظروف سفالی مختلفی اعم از پارچ، لیوان، کاسه، بشقاب، گلدان و … تولید می گردد. در این میان، شهرهای مانند لالجین همدان و میبد یزد، از شهرت فراوانی در این عرصه برخوردار می باشند. 

 

محصولاتی استاد کاران بزرگ این عرصه، نه تنها در ایران، بلکه بیرون از مرزها نیز، مشتریان زیادی دارد. 

 

 

 

 

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/tehra-sofal/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.