تولید البسه بیمارستانی سیمرغ سرفراز سروش کردستان

نشانی: سنندج, شهرک صنعتی شماره یک, خیابان رعدی یک, شرکت سیمرغ سرفراز سروش
به مدیریت: رزگار حاجی میرزایی
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
08:00 الی 17:00

بازدید این غرفه57,628,528 نفر

درباره غرفه

شرکت سیمرغ سرافراز سروش کردستان تولید کننده البسه های یکبار مصرف و پارچه ایی بیمارستانی  و آزمایشگاهی و گان جراحی و ملزومات اتاق عمل ، می باشد. در سایه الطاف پروردگار و حمایت مشتریان عزیز تمام مراحل تولید دوخت لباس در بخش های مختلف این مجوعه انجام گرفته و به دلیل حذف واسطه محصولات نهایی با قیمت مناسبتری در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این شرکت با تکیه بر ۵ سال تجربه همکاری با مراکز پزشکی ؛ آزمایشگاهی و بیمارستانی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا مشاور و همراه جامعه پزشکی می باشد.شرکت سیمرغ سرافراز سروش کردستان کیفیت را سرلوحه اهداف خود قرارداده و همواره خواهد کوشید با به روزرسانی دانش و مهارت خود رضایت مشتریان خود را جلب نماید. آنچه این شرکت را از دیگر تولید کنندگان متمایزمیسازد تولید مواد اولیه و تنوع در طرح و رنگ محصولات بوده که این امر به احتمام تیم تولید و طراحی شرکت مقدور گردیده به طوری که هر مرکز بیمارستانی یا درمانی البسه متمایز و مختص به خود از نظر طرح و رنگ را دارا می باشد.

مدیران و اعضای هیئت مدیره این کارخانه همیشه در سعی و تلاش بوده اند تا در جهت بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز پیشرو باشند و از آنجایی که هدف اصلی شرکت تحقیق و توسعه و رشد کیفی مداوم  مستمر بوده همواره سعی در افزودن تولیدات جدید همراه با رعایت استاندارهای لازم به محصولات خود بوده و اقلام و محصولات تولیدی این شرکت اثبات این ادعا است و این رشد همواره ادامه خواهد داشت.

 تولید کننده پارچه های لمینت تنفسی و غیر تنفسی دو لایه و چند لایه جاذب و غیر جاذب تا عرض۲۲۰ با دستگاه پیشرفته نقاله دار.


" آماده ی همکاری و پذیرش سفارشات از مراکز پزشکی ، بیمارستانی و آزمایشگاهی "

ارسال به سراسر کشور

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

4.8
از مجموع 2 نظر
guest
2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیدا فتحی
شیدا فتحی

عاليه قزات

مرتضی احمدی
مرتضی احمدی

سلامو آرزوی موفقیت،من در استان قزوین مقدمات این کار شما رو در حال برنامه ریزی هستم .می خواستم در صورت امکان بنده را راهنمایی کنید که از کجا و چگونه و با چقدر سرمایه اولیه باید اقدام کنم . ممنون از آقای حاجی میرزایی که برنامنون رو الان از شبکه ایران کالا در شب تاسوعا دیدم عالی بود ،ما که خیلی زمان می بره تا مثل شما توسعه پیدا کنیم اما برای شروع کار مارو راهنمایی کنید سپاس فراوان

https://qorfe.com/hospital-albase/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.