تولیدی درب و پنجره سازی توس عینی در مشهد

نشانی: مشهد, خین عرب, طرح چی16, پلاک111
به مدیریت: محمود عینی
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه :
08:30 الی 18:00
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه56,330,674 نفر

درباره غرفه

 

 

 سازنده انواع درب و پنجره دوجداره 

 

گروه تولیدی توس دوجداره عینی

 

در دنیای امروز درب و پنجره‌ های دوجداره یو پی وی سی یکی از گزینه های بسیار مناسب در جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان محسوب می گردد. امروزه با افزایش انواع آلودگی‌های صوتی و بصری در کلان شهرها از یک طرف و از سوی دیگر علم به این موضوع که انرژی نفت و گاز تمام شدنی اند، باعث شده تا صنعت به سوی ارائه راهکارهایی عملی در راستای کاهش میزان مصرف انرژی گام بردارد. در همین راستا، در و پنجره یو پی وی سی با قابلیتهایی بی شمار و کم نظیری چون عایق حرارتی، برودتی، رطوبتی، صوتی و الکتریسیته پا در عرصه صنعت ساختمان سازی نهاده و بهره گیری از آن در این صنعت علاوه بر مدرن و جدید بودن، رشد تکنولوژی و نیز کاهش چشمگیر مصرف انرژی را در دنیا به همراه داشته است.

 

گروه تولیدی توس دوجداره عینی، بعنوان تولیدکننده و عرضه کننده درب و پنجره‌های UPVC در مشهد و شهرستان های اطراف و نماینده رسمی پروفیل های وین تک و ویستا بست مفتخر است تا با استفاده از بهترین پروفیل های روز دنیا و محصولات وابسته به آن، بهترین محصول را از نظرکیفی به شما ارائه نماید.

 

این مجموعه با در اختیار داشتن کارگاهی مجهز به خط تولید شیشه دو و چندجداره، تولید انواع توری در و پنجره و تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی، آمادگی ارائه خدماتی با کیفیت به شما می باشد.

 

 

 

 

Upvc و آلومینیوم

توری ثابت و کشویی (پلیسه),تعویض پنجره قدیمی بدون خرابی، توری پلیسه دبل فریم,توری پلیسه ثابت,پنجره دوجداره لولایی فرانسه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/toosdojedare/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.