بستنی ایتالیایی جلاتریا در کرج

نشانی: کرج,بلوار ملاصدرا غرب,نرسیده به پل روحانی
به مدیریت: علی سوری
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
08:00 الی 23:59

بازدید این غرفه52,549,758 نفر

درباره غرفه

بستنی ایتالیایی,انواع آبمیوه های طبیعی و ارگانیک,شیک جلاتو,آیس پک  جلاتو,کیک بستنی و دسرهای ویژه,انواع متنوعی از ترکیب بستنی و آبمیوه,اسموتی میوه

بستنی یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین دسرهای دنیاست و در رنگ ها، طعم ها و شکل های جذاب و هیجان انگیز تهیه می شود. در بین تمام انواع بستنی، جلاتو که آن را با نام بستنی ایتالیایی می شناسیم محبوبیت بیشتری دارد و در سرتاسر دنیا مصرف می شود. اما باید بدانید که جلاتو با بستنی معمولی تفاوت دارد و این تفاوت در طرز تهیه و آماده سازی آن است.

جلاتو از همان ابتدا بافتی غلیظ تر و سفت تر داشته و حداقل هوا در ترکیب آن وارد می شود. به همین دلیل، جلاتو دیرتر آب می شود و برای مدت زمان بیشتری می توان آن را در هوای آزاد نگهداری کرد. در ادامه تفاوت های جلاتو با بستنی معمولی را به شما معرفی می کنیم:
بافت کشدار: جلاتو به دلیل بافت کشدار و غلیظی که دارد در مقایسه با بستنی معمولی بافتی خامه ای تر و نرم تر دارد.
مواد اولیه: در ترکیبات بستنی و جلاتو خامه، شیر و شکر وجود دارد، با این حال در تهیه جلاتو از شیر بیشتر و خامه کمتری استفاده می شود
کره، هوا و طعم: بستنی معمولا محتوی 10 الی 25%چربی کره است. در حالی که جلاتو ایتالیایی تنها ۴ تا 9%چربی دارد.

بنابراین اگر نگران چاق شدن و دریافت کالری زیادی هستید شاید جلاتو انتخاب بی ضررتری باشد. همچنین جلاتو هوای کمتری در بافتش دارد که باعث می شود بافتی غلیظ و متراکم و کشدار و خامه ای پیدا کند. علاوه بر این، استفاده از درصد چربی کمتر، طعم های مختلف را بهتر نشان می دهد. به همین دلیل بستنی جلاتو معمولا خوش طعم تر و خوشمزه تر از بستنی معمولی است و طعم میوه های مختلف را کاملا می توان احساس کرد.
دما: یکی دیگر از تفاوت های بستنی جلاتو با بستنی معمولی در دمای ذوب و آب شدن آن است. جلاتو معمولا می تواند در دمای 10لی 15 درجه گرم تر از بستنی معمولی هم بدون هیچ مشکلی خورده شود.

به همین دلیل بدون اینکه زبانتان از سردی بیش از حد بستنی بی حس شود می توانید کاملا طعم بستنی را بچشید و از آن لذت ببرید.

این بستنی به دلیل طرز تهیه خاص و ارگانیکی که دارد بدین صورت که انواع طعمهای میوه ای جلاتو صرفا از میوه و آب میوه تهیه شده و هیچ گونه رنگ و اسانسی در ترکیب این نوع از بستنی وجود ندارد بسیار پرطرفدار بوده و از فراوانی طعم و مزه های بی نظیری برخوردار است و برای کسانی که به لاکتوز شیر حساسیت داشته و از لذت خوردن بستنی محروم میباشند جلاتوهایی با پایه سوربتو کاملا بی ضرر و مناسب می باشد چرا که ترکیبات ساخت سوربتوهای جلاتو فاقد شیر بوده و فقط با میوه و آبمیوه تهیه میشود که طعمی بسیار لذیذتر و واقعی تر از بستنی های دیگر را خلق میکند.

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/gelateria/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.