باغ تالار اسپیدار

نشانی: کرج, میدان استاندارد, به سمت فردیس, انتهای جاده فرگاز, خیابان سرو غربی، نبش خیابان سپیدار
به مدیریت: سید مهدی دهقان نیری
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه :
تمام وقت
یکشنبه تا جمعه :
09:00 الی 20:00

بازدید این غرفه47,656,932 نفر

درباره غرفه

 

انتخاب تالار عروسی مناسب یکی از مهمترین کارهایی است که عروس و دامادها هنگام برنامه ریزی عروسی باید انجام دهند. انتخاب یک محل برگزاری عروسی مناسب صرف نظر از اینکه یک باغ تالار یا یک تالار پذیرایی باشد تأثیر بسیار زیادی در رضایت میزبان و همچنین مهمانان و ایجاد خاطره ای خوش در آنان دارد. اما چگونه می توانید تالار عروسی مناسب خود را پیدا کنید و در انتخاب تالار عروسی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در این مقاله مجموعه نکاتی که باید در انتخاب تالار عروسی مدنظر قرار دهید را گرد آورده و به بررسی عوامل مؤثر در انتخاب یک تالار عروسی مناسب می پردازیم.

مسافت تالار پذیرایی عروسی

برای انتخاب تالار عروسی مناسب مهم ترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که تالار عروسی یا باغ تالاری که می خواهید انتخاب کنید در محدوده محل سکونت شما قرار گرفته باشد. این امر اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا برخی از عروس و دامادها یک باغ تالار یا تالار پذیرایی بسیار دور انتخاب کرده و این امر باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای آنها می شود. به عنوان مثال دوری مسافت ممکن است باعث خراب شدن آرایش صورت و مو عروس و داماد یا درگیر شدن با مشکلاتی مانند برخورد با ترافیک یا خرابی ماشین و … شود.

همچنین بهتر است مکان تالار پذیرایی در نزدیکی آرایشگاه بوده و در مکانی قرار گرفته باشد که بیشتر مهمانان دسترسی آسانی به آن داشته باشند.

هزینه تالار عروسی

نکته بسیار مهم در انتخاب تالار عروسی یا باغ تالار قیمت آن است. بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند از هزینه های دیگر بخش ها کاسته و در عوض یک تالار پذیرایی مناسب تر و مجلل تر انتخاب کنند. قبل از اقدام به انتخاب تالار پذیرایی باید دقیقاً مشخص کنید که چقدر می خواهید بابت تالار عروسی هزینه کنید. در این مورد عروس و داماد باید کاملاً با یکدیگر گفت و گو کرده و تصمیم مشترکی اتخاذ نمایند. البته لازم به ذکر است که در این مورد می توانید از خدمات تشریفات عروسی نیز بهره ببرید.

معمولاً هزینه ی تالارها شامل هزینه ی ورودی تالار، هزینه ی غذا و پذیرایی، هزینه ی خدمات، هزینه ی مالیات و عوارض و ارزش افزوده و هزینه برنامه های تفریحی است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای عروسی خود در نظر گرفته اید تالار مناسب خود را انتخاب کرده و در این میان از خدمات ارائه شده توسط شرکت های تشریفات عروسی بهره مند شوید.

بسیاری از شرکت های تشریفات عروسی دارای پکیج هایی با قیمت های مختلف هستند که می توانید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید اقدام به انتخاب یکی از آنها نموده و با هزینه ای معقول و مناسب، بهترین امکانات را دریافت نمایید

باغ تالاراسپیدار (فردیس سابق) با محیطی زیبا و لوکس

به متراژ 5000 مترمربع با مجوز رسمی

و دارای پارکینگ اختصاصی، سالن دوبلکس و شیک،

سالن عقد، سفره‌خانه سنتی، کافی شاپ

و فضای بازی برای کودکان

آماده پذیرایی از عروس و دامادهای عزیز میباشد.

باغ تالار اسپیدار در بهترین لوکیشن استان البرز قرار گرفته است، که هم برای تهرانیها و هم برای کرجیهای عزیز به راحتی قابل دسترس میباشد.

باغ تالار اسپیدار

باغ تالار فردیس

باغ تالار کرج

تالار فردیس

 باغ تالار تهران

تالار عروسی

باغ عروسی

سالن عقد کرج

سالن عقد فردیس

سالن عقد اسپیدار

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

4.8
از مجموع 2 نظر
guest
3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا علیپور
سارا علیپور

چرا شمارهاش نیست؟؟آدرسشم کامل نیس☹?پس چجوری هماهنگ کنیم ؟?

مهدی
مهدی

عالی

https://qorfe.com/bagh-talar-fardis/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.