آموزشگاه زبان کودک من در رشت

نشانی: رشت, گلسار
به مدیریت: دکتر ساناز امانی
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه :
10:00 الی 13:00 | 16:00 الی 19:00
پنج شنبه تا جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه48,508,631 نفر

درباره غرفه

آموزشگاه زبان کودک من در رشت

آموزش زبان. آموزش به صورت مونت سوری

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان از سه سال به بالا

با کادری مجرب و حرفه ای

با محیطی آرام و دلنشین برای دلبندانتان

پنج سال سابقه آموزش

مزایای آموزش زبان به کودکان

بیش از یک چهارم مردم جهان انگلیسی صحبت می کنند و به عنوان یک زبان بین المللی محسوب مي شود ، همانطور كه مي دانيد آموزش برای پیشرفت بسیار مهم است و یادگیری زبان انگلیسی علاوه بر پيشرفت کیفیت زندگی ، ادامه تحصیل و تخصص در بهترین دانشگاه های جهان و فرصت های شغلی و توانایی برقراري ارتباط ديگران را نيز بهبود مي دهد.

بسیاری از والدین اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و فرصتی كه براي فرزندانشان به همراه دارد را به عنوان اولویت يادگيري نمی دانند .

آموزشگاه زبان کودک من

براي بسیاری از آنان جاي سوال است كه آیا یادگیری زبان انگليسي برای كودكان واقعاً ضروری است و ارزش صرف هزينه و زمان براي يادگيري را دارد و يا بهتر است این هزینه را صرف آموزش های دیگر مانند فعالیت های هنری و آموزش های علمی دیگر کنند.

آموزش زبان در رشت

نكته اي كه بايد والدین در نظر داشته باشند این است که دوزبانه بودن مزایای بی شماری از نظر عاطفی ، اجتماعی ، آکادمیک و احتمالاً اقتصادی برای كودكان به همراه دارد.

اوایل کودکی بهترین زمان برای يادگيري زبان انگليسي است و بهتر است آموزش از همان سنین پایین آغاز شود.

شايد اين اعتقاد وجود داشته باشد كه يادگيري زبان دوم مانع توانایی کودک در برقراری ارتباط یا مهارت هاي خواندن و نوشتن مي شود اما تحقیقات ثابت کرده اين امر نادرست است و مزایای یادگیری زبان انگلیسی كودكان بسيار زياد است.

مزایای یادگیری زبان دوم در کودکان

آموزشگاه زبان کودک من در گلسار

یادگیری سریعتر

مغز کودک تا 3 سالگی حداکثر انعطاف پذیری لازم براي یادگیری یک زبان جدید را دارد و عملکرد مغز كودكاني كه در سطح بالا یک زبان جدید را یادگرفته اند از کودکان عادی بالاتر است در حقيقت یادگیری زبان افزایش ظرفیت حافظه را بالا برده و این امر خصوصاً در حافظه کوتاه مدت بيشتر است زیرا به مغز اجازه می دهد تا اطلاعات را در مدت زمان طولانی تری در مغز نگه دارد.

آموزشگاه زبان در گلسار

تأثیر مثبت در سلامتی

مهمترین مزیتی که كودک هنگام یادگیری انگلیسی (یا هر زبانی) به دست می آورد ، توانایی برقراری ارتباط با با طیف وسیعی از جمعیت جهان با قابليت هاي زير است:

بهبود تمرکز

امكان انجام چندین کار به طورهمزمان توسط کودک
افزایش دقت و حافظه
امکان دسترسی به دنیای جهان

غالبا كودكان بدون ترس و بي وفقه دوست دارند یاد بگيرند و يادگيري زبان انگلیسی روحيه و رشد شخصی را در انها تقويت می کند

زبانکده کودک

سخن وران بهتر :

مطالعات نشان می دهد ، کودکان دوزبانه ، سخن وران بهتری در آینده به زبان مادری خود خواهند شد . بسیاری از سخن وران بزرگ ، دانشمندان ، رهبران سیاسی ، سفیران فرهنگی و افراد موثر اجتماعی دو زبانه بوده اند . از آنجمله : نیکولا تسلای مخترع مجاری به شش زبان ، ملانیا ترامپ همسر ترامپ به شش زبان تسلط دارند .

زبانکده کودک در رشت

درک بازی ها و كارتون هاي انگلیسی و ارتباط با جهان دوم :

بچه ها عاشق کارتون هستند و اينكه بتوانند کارتون های مورد علاقه خود را به زبان انگلیسی تماشا کنند لذت مي برند .اگر آموزش ها اصولی باشد ، کودک در سن 8 تا 11 سالگی می تواند اولین کتاب یا رمان خود را به زبان انگلیسی بخواند اين امر علاوه بر افزايش اعتماد به نفس كودك مهارت هاي خواندن و درك آن از واژگان وكلمات را نيز بهبود مي بخشد.همچنین انجام بازی هاي آموزنده و آموزشی به زبان انگلیسی باعث يادگيري و توجه بيشتر او به رنگ ها ، غذا ، حیوانات و غیره مي شود.

ارتقا مهارت های خواندن

کودکانی که در حال یادگیری دو زبان هستند درک بهتری از نحوه يادگيري و بهتر آموختن دارند به اين ترتيب كه كودك راحت تر و سریعتر از كودكان تک زبانه خواندن و نوشتن را فرا مي گیرند.

زبانکده کودک در گلسار

برقراری ارتباط با ديگران

كودكان دوزبانه اغلب نمرات بالاتری در امتحانات دريافت مي كنند و در حل مسائل عملکرد بهتری دارند. این امر به اين دليل است که فكر آنها دائماً در تلاش براي پيدا كردن وجه اشتراك مسائل دو زبان است.

این امر به آنها امکان می دهد ایده های و تمرکز خود را افزايش دهند. مغز کودکان در مراحل اوليه زندگي معمولاً كندتر ارتباط برقرار مي كنند ، اما محققان دریافته اند كودكان دوزبانه مهارت های ارتباطي بسیار بالاتری نسبت به کودکان تك زبان پيدا خواهند كرد.

شناخت فرهنگ كشورهای ديگر

كودكان دو زبانه تمايل بيشتري نسبت به شناخت فرهنگ هاي ديگر و مسافرت علاقه نشان مي دهند و اين مزيت از نظر اجتماعی و فرهنگی در طول زندگی كوك تاثير بسزايي مي گذارد. علاوه بر اين کودکان دوزبانه به رویدادهای فرهنگی علاقه بیشتری نشان مي دهند در نتيجه درک بهتری نسبت به فرهنگ کشورهای دیگر دارند . این کودکان در بزرگسالی، بهتر می توانند تفاوت های مردمان را با یکدیگر درک کرده و ار بچگی بدو از تعصبات نژادی بزرگ می شوند .

يادگيری آسانتر زبان های غير انگليسی

از آنجا که مغز کودک خردسال به راحتی زبان های جدید را ياد مي گيرد، در بزرگسالي مي تواند بیش از چندين زبان را به را حتي یاد بگيرد ، به همین دلیل است که بسیاری از مردم جهان که در کودکی شروع به یادگیری زبان کرده اند ، می توانند گاها به پنج زبان مختلف صحبت کنند و اين در نتیجه فرآیند رشد مغز و پرورش استعداد یادگیری زبان در كودكي رخ مي دهد .

سرگرمی و دانش بیشتر

يادگيري زبان انگليسي علاوه بر سرگرمي نوعي لذت دوبرابر به همراه دارد زيرا كه كودك مي تواند موسیقی ، هنر ، ادبیات ، تئاتر و بازی ها را به زبان اصلي بفهمد.همچنین با کسب توانایی های بیشتر در همه زمینه های یادگیری از قبيل مهارت های تفکر انتزاعی ، شکل گیری مفهوم ، فرضیه خلاق ، تقویت ظرفیت شناسایی ، درک و حل مشکلات توانایی تمرکز با رفع حواس پرتی ها و افزایش توانایی هاي ديگررا افزايش دهد.

موفقيت مالی و حرفه ای

در كل پتانسیل درآمد بالاتر برای کارمندان دو زبانه بيشتر است همانطور كه مي دانيد امروزه زبان انگليسي به بخشی از مهارت های زبانی و كاري تبديل شده است و به لطف آن حقوق و دستمزد بالاتري در برخي شركت ها ارائه مي شود.

تقويت قدرت مغز

یادگیری انگلیسی به عنوان زبان دوم قدرت مغز كودك را تقویت مي کند و دارای مزایای شناختی بسیاری از قبيل حافظه باهوش تر ، افزایش خلاقیت و مهارت های بهتر حل مسئله است. شواهد نشان می دهد مغز كودكان دو زبانه برنامه ریزی و مشکلات را بهترحل مي كند. همچنين با افزايش سن در برابر زوال عقل و بیماری آلزایمر مقاومت بیشتری نشان مي دهد.در حقيقت یادگیری زبان به كودك کمک می کند تا مغز انعطاف پذیر و چابک شود.

 

 

 

 

آموزشگاه زبان کودک من در رشت، آموزشگاه زبان، آموزشگاه زبان کودک من، آموزشگاه زبان در رشت، آموزشگاه زبان رشت، آموزشگاه در رشت، آموزشگاه رشت، آموزشگاه زبان کودک در رشت، آموزشگاه زبان کودک رشت، آموزشگاه زبان در گلسار، آموزشگاه زبان گلسار، آموزشگاه زبان کودک من در گلسار، آموزشگاه زبان کودک من گلسار، زبانکده کودک، زبانکده کودک در رشت، زبانکده کودک رشت، زبانکده کودک در جلسار، زبانکده کودک گلسار

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d9%85%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.