گروه سازه طراحی شیگل

نشانی: رشت,ابتدای خیابان تختی
به مدیریت: محمدرضا شیخی
تماس با ما

درباره غرفه

گروه سازه طراحی شیگل

طراحی، بازسازی، دكوراسيون داخلی، پاركت، كفپوش، كاغذ ديواری، آسمان مجازی، آينه دكوراتيو، كابينت، كاشی بين كابينتی

گچ بری

گچ بری چیست؟

گچ بری و گچ کاری، هنر بریدن و کنده‌کاری رو گچ است که در محیط های مختلفی اجرا میشه. از جمله رایج‌ترین گچکاری ها میشه به گچکاری سقف و گچبری دور لوستر، گچکاری تزئینی دور شومینه، گچبری نور مخفی سقف کاذب، گچبری های نما رومی، گچبری دور ستون ها و گچبری آرک اپن اشاره کرد.

گچ بری در گیلان

ابزار اولیه گچبری چیست؟

ماله: برای گچکاری نیاز به ابزار پیچیده و گرون قیمتی نیست. ماله اولین و ضروری ترین ابزار برای یک گچکار است و برای پخش کردن و پرداخت گچ به کار میره.
دَمبُر: وسیله ای است که نوک تیز و بُرنده‌ای داره. این ابزار چاقو مانند، یکی از وسایل گچبری است که با استفاده از اون، میشه گچ رو برید. استفاده از دَمبُر، کار تخصصی است و زیبایی نهایی طرح گچبری شده، ارتباط به نحوه استفاده از دَمبُر داره.
بومخوار: یکی دیگر از ابزارهای ضروری برای گچبری است که به منظور تمیز کردن زمینه کار و بوم به کار گرفته میشه. استفاده از ابزار مخصوص گچبرها کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص و آموزش داره.
وردنگی: از دیگر ابزار مورد استفاده در طراحی گچ میشه به وردنگی اشاره کرد که نوعی قلم گچبری محسوب میشه. از وردنگی برای خط انداختن روی گچ استفاده میشه و پس از خط انداختن، میشه عمل برش را به سادگی انجام داد.
قلم بومگِرد: یک وسیله طراحی روی گچ است که با اون میشه لبه های گرد و قاشقی رو روی سقف و دیوار ایجاد کرد. لبه های گرد کوچک در طراحی برگ ها و دیگر اشکال کاربرد فراوانی دارند که با کمک این وسیله کاربردی انجام میشه.

گچ بری در رشت

انواع سبک گچبری چیست؟

گچبری به دو سبک کلی سنتی و مدرن تقسیم میشه. در ادامه با این دو سبک بیشتر آشنا میشیم:

1. سبک گچبری سنتی

با شنیدن گچبری سنتی احتمالا یاد خونه های قدیمی افتادین. درسته ذهنتون جای مناسبی رفته. گچ بری سنتی معمولا دارای طرح های پر از جزئیات ظریف، سقف شلوغ و پر رنگ و لعاب است. در این سبک گچبری، رنگ جایگاه خاصی داره و استفاده از رنگ هایی مثل طلایی، قرمز و سبز بسیار معمول است.

سبک های گچ بری سنتی

گچبری معرق: در این نوع گچبری ابتدا ملات گچ رنگی رو برش میدن و اون رو مثل تیکه های پازل کنار هم میذارن. در نهایت هم ملات گچ سفید رو پشتش میریزن تا سطح کار یکدست بشه.
گچبری لایه ای: این گچبری به صورت لایه ای انجام میشه که هر لایه رنگ متفاوتی داره و بعد از کشیدن لایه های گچ، با ابزار گچ بری طرح مورد نظر اجرا میشه.
گچبری کلوخی: این نوع گچبری در کاخ ها و عمارت های دوره ناصر الدین شاه دیده میشه.
گچبری هشته یا برهشته: برهشته در واقع همون برجسته است و به سبکی از گچبری تعلق داره که به صورت برجسته تر از دیوارها اجرا میشه.
۲. سبک گچ بری مدرن

در این سبک دیگه خبری از گل و مرغ و رنگ های شاد نیست. در گچبری سبک مدرن از خطوط راست و زاویه قائمه یا خطوط منحنی استفاده میشه. در سبک مدرن تمرکز فقط روی سقف نیست و میشه از گچ بری برای پنهان کردن فضایی که مناسب نیست استفاده کرد. همچنین ترکیب گچبری با نورپردازی میتونه جلوه خاصی به فضای خونه بده.

در سبک سنتی از گچبری تنها در سقف پذیرایی استفاده می شده اما سبک مدرن این قابلیت رو داره که بتونیم از گچبری در فضای اتاق خواب و قسمت های دیگه‌ی خونه هم استفاده کنیم.

طراحی شیگل در رشت

روش های اجرای گچ بری و گچ کاری چیست؟

گچبری معمولا به دو صورت دستی و پیش ساخته انجام میشه.

روش اول: گچبری دستی

این شیوه از زیباترین شیوه های کار با گچ از گذشته بوده. در گچبری دستی، گچکار مخلوطی از آب و گچ رو به نسبت های دقیق ترکیب کرده و خمیری انعطاف پذیر بدست میاره. اسکلت اصلیِ کار با دست های گچکار شکل میگیره و بعد از اون به سراغ ابزارهای مخصوص خودش میره.

در این شیوه زمان محدودی برای ایجاد طرح و نقش داریم به دلیل اینکه اگه گچ سفت بشه دیگه امکان کار روی اون وجود نداره. این زمان به کیفیت گچ هم خیلی وابسته است.

زمان اجرا و دستمزد شیوه سنتی بیشتر از شیوه پیش ساخته است اما در نهایت کار بسیار ارزشمندی به یادگار میمونه.

روش دوم: گچ بری پیش ساخته

گچ پیش ساخته از جنس گچ به همراه پلی یورتان، و فوم های فشرده شده پلی استایرن بوده که توسط قالب های مخصوص ساخته میشه.

گچبری پیش ساخته رو میشه در بخش های مختلف خونه به کار برد و محدودیتی در اجرای اون نیست، به عنوان مثال گچ پیش ساخته سقف و گچ پیش ساخته دیوار از پرکاربردترین ها هستن.

به دلیل استفاده از صفحات فوم پلی استایرن، گچ های پیش ساخته سبک تر هستند و انتخاب خوبی برای سقف و دکوراسیون داخلی می باشند.

طراحی شیگل در گیلان

مزایای گچبری پیش ساخته چیست؟
قیمت پایین
سرعت در اجرای کار
استحکام بالا
ماندگاری طولانی
سهولت در نصب: برای نصب گچبری پیش ساخته نیاز به جوشکاری، میلگرد کشی و رابیتس کاری نیست.
ثبات رنگ
سبک بودن
خاصیت رنگ پذیری
امکان نصب روی انواع سطوح
قابلیت انجام انواع دیزاین از جمله نورپردازی

ورق طلا

انواع ورق طلا
ورق های طلا معمولا دارای ابعادی ۲۰*۲۰ و ۱۶*۱۶ و ۱۲*۱۲ و ۸*۸ سانتی متر هستند که متداول ترین نوع این محصول در بازار ایران در ابعاد ۱۶*۱۶ سانتی متر می باشد، این نمونه از ورق از لحاظ قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و در صنایع به جای آب طلا و رنگ های طلایی استفاده می شود و نمای آن شبیه طلا می باشد.

در حالت کلی رایج ترین انواع ورق های طلا به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

ورق طلای عیاردار
این ورق از جنس طلای خالص است که بسته به نوع کاربرد و مصرفی که دارد، دارای ابعاد و ضخامت‌های متنوعی می باشد. به علت عیاردار بودن، نسبت به ورق های طلای معمولی گران تر است و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق طلای پایه فلز
این نوع از ورق بیشتر برای کارهای ساختمانی و تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس ورق های طلای پایه فلز، از طلا نیست اما به علت جلای ظاهری و سطح براقی که دارند، مانند طلا هستند به همین جهت به نام ورق طلا شناخته می شوند. ضخامت این ورق در حد میکرون می باشد که از آن ها برای کارهای بسیار ظریف که نیازی به رنگ و زیبایی بالایی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. این ورق از نظر قیمت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد و از آن در صنعت های مختلفی به جای رنگ ‌های طلایی و آب طلا استفاده می شود.

ورق طلا در رشت

کاربرد ورق های طلا
ورق طلا می تواند کاربردهای بی شماری داشته باشد، این کاربردهای بی شمار بستگی به خلاقیت سازنده این محصول دارد. در اطراف ما ابزار و وسایل زیادی هستند که در ساخت آن ها از این محصول استفاده شده است.

شیگل رشت

برخی از مهم ترین کاربردهای آن عبارت است از:

استفاده از ورق طلا در صنعت ساختمان سازی
استفاده در پتینه کاری های مختلف
استفاده در ساخت مبلمان های زیبا و مجلل
استفاده در تزئین مجسمه ها و ظروف مختلف،
ساخت ساختمان ها و اماکن مذهبی یا فرهنگی و هنری
استفاده در تذهیب و مینیاتور و نقاشی
استفاده در صنایع غذایی و خوراکی و ساخت لوازم آرایشی
مصارف تزئینی و برای مراسم های خاص

پتینه

پتینه کاری چیست؟
پتینه نامی ست که بر روی حالت سبز رنگ خوردگی، کهنگی و زنگ زدگی بر روی فلز مس یا سایر فلزات، چوب و یا سنگ می گذارند. پتینه کاری را می توان یکی از تکنیک های نقاشی دانست. هنری که حالت های کهنگی و خوردگی را به کمک رنگ های متنوع و تکنیک های خاص بر روی اشیاء مختلف شبیه سازی و خلق می کند. استفاده از تکنیک پتینه کاری جلوه ی بصری بسیار زیادی دارد و اغلب توجه همه را به خود جلب می کند. پتینه کاری در ساختمان را نیز به نوعی می توان یکی از تکنیک های نقاشی ساختمان دانست؛ اما کاربردهای آن در واقع فراتر از نقاشی ساختمان می باشد. به عنوان مثال در پتینه کاری بر خلاف نقاشی، علاوه بر تغییر رنگ سقف، درب و یا دیوار ساختمان می توانیم بافت ظاهری آن ها را نیز تغییر دهیم.

پتینه کاری در گیلان

استفاده از پتینه کاری چه مزایا و معایبی دارد؟
پتینه کاری به دلیل مزیت هایی که دارد معمولا افراد زیادی را به خود جذب می کند. به عنوان مثال اگر نمونه های اجرا شده ی پتینه کاری را ببینید متوجه خواهید شد که تا چه اندازه نسبت به رنگ و سایر دیوارپوش ها هنری تر و دلنشین تر هستند. اجرای آن بر روی همه سطوح از جمله دیوارها، سقف، ستون و حتی سطوح چوبی و فلزی نیز ممکن می باشد. علاوه بر این به دلیل بافت های ریز و درشت و بسیار جذابی که در کارهای پتینه کاری وجود دارد، به خوبی می تواند خوردگی ها و ترک های دیوار را بپوشاند. همچنین پتینه کاری ماندگاری بسیار بالایی دارد و قابل شستشو و ترمیم نیز می باشد. با این وجود به دلیل بالا بودن نسبی قیمت پتینه کاری نسبت به سایر دیوارپوش ها، اغلب به عنوان یک عنصری دکوراتیو در بخش کوچکی از فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید بد نباشد به این نکته نیز اشاره کنیم که به طور کلی پتینه کاری به دلیل اینکه اغلب طرحدار و دارای بافت می باشد، اجرای آن در کل فضا و یا به مقدار زیاد اصلا توصیه نمی شود؛ بلکه اتفاقا اگر در فضاهای خاص و مناسب اجرا شود جلوه ی بسیار بیشتری خواهد داشت.

پتینه کاری در رشت

انواع مدل پتینه کاری
تکنیک های مختلف اجرای پتینه منجر به وجود انواع مدلهای پتینه کاری شده است. مدل های مختلف توجه به سلیقه مشتری و سبک طراحی و دیزاین فضای مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. پتینه طرح آجر، پتینه طرح سنگ، پتینه طرح بتن، پتینه طرح چوب، پتینه طرح ترک، پتینه طرح سنگ مرمر، پتینه طرح کاهگل، پتینه طرح چرم، پتینه طرح ابر و باد، پتینه طرح گل، پتینه فرشته، پتینه موتیف که ترکیبی از طلاکاری است، پتینه طرح سنگ نما، پتینه ورق طلا و همچنین طرح های مختلف پتینه برجسته از جمله نمونه هایی از انواع مدل پتینه می باشند که بسیار پرکاربرد، زیبا و پرطرفدار هستند.انواع مدل پتینه کاری
تکنیک های مختلف اجرای پتینه منجر به وجود انواع مدلهای پتینه کاری شده است. مدل های مختلف توجه به سلیقه مشتری و سبک طراحی و دیزاین فضای مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. پتینه طرح آجر، پتینه طرح سنگ، پتینه طرح بتن، پتینه طرح چوب، پتینه طرح ترک، پتینه طرح سنگ مرمر، پتینه طرح کاهگل، پتینه طرح چرم، پتینه طرح ابر و باد، پتینه طرح گل، پتینه فرشته، پتینه موتیف که ترکیبی از طلاکاری است، پتینه طرح سنگ نما، پتینه ورق طلا و همچنین طرح های مختلف پتینه برجسته از جمله نمونه هایی از انواع مدل پتینه می باشند که بسیار پرکاربرد، زیبا و پرطرفدار هستند.

ترمووود

ترمووود چیست؟

نوع خاصی از چوب که بدلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به چوبهای دیگر دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است.

در حالت کلی برای تولید این محصول از مواد شیمیایی استفاده نمی شود.

ترمووود در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ نیز بسیار مقاوم است.

علاوه بر موارد بالا، در رنگ و شکل ثبات بی نظیری دارد به طوری که سالیان سال زیبایی خود را حفظ می کند.

به طور کلی برای تولید آن از جنس چوب زبان گنجشک (ASH) و چوب گونه کاج(PINE) استفاده می شود.

ترمووود را به عنوان محصولی از کشور فنلاند می شناسند، اما قابل ذکر است این محصول در کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید میشود.

برای تولید این محصول از روش گرما و بدون مواد شیمیایی استفاده می شود. روش های مختلفی برای اصلاح چوب از طریق گرما وجود دارد که در اینجا می توانید مطالعه نمایید.

طراحی ترمووود در گیلان

مزایای ترمووود

با پیشرفت جامعه کنونی یکی از راه های ایجاد فضایی مطلوب برای جسم و روح در زندگی به کار بردن عناصر طبیعی و اشیاء آشنا برای ذهن است.

همچنین با پیشرفت صنعت ساختمان در دنیا و گسترش ساخت و سازهای جدید استفاده از ترمووود(THERMOWOOD) نیز گسترش بیشتری پیدا کرده است.

طراحی ترمووود در رشت

ترمووود را معمولا در ایران به صورت چوب ترمو نیز می شناسند. این دو عبارت معادل هم هستند و تفاوتی ندارند.

چوب ترمو یکی از پرکاربردترین عناصر در صنعت ساختمان می باشد. چوب میل به رشد، بالندگی، نرمش در زندگی انسان جاری می کند که با کاربرد مناسب آن در محیط زندگی، می توان فضایی آرام و دلپذیر به وجود آورد.

ترموود حس زیبایی ، آرامش و طبیعی بودنی که از چوب به ما منتقل می شود را به ما میدهد و با هیچکدام از مصالح دیگر قابل مقایسه نیست.

در حالت کلی مزایای ترمووود را به صورت زیر می توان خلاصه کرد:

وزن کم و سبک نسبت به متریال های مشابه و هم تراز
حفظ رطوبت محیط در حد استاندارد نیازهای طبیعی انسان
نرمال کردن تغییرات ناگهانی دما (سرما به گرما و گرما به سرما)
نصب سریعتر و تمیزتر
توانایی بسیار بیشتر در مقابل آتش، آب، طوفان و برودت نسبت به چوب های دیگر
تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست در زمان تخریب (طراحی اکولوژیکی)
انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به فشارهای بیرونی (نظیر زلزله)
عایق بی نظیر صدا (به دلیل نگهداری هوا در منافذ خود)
دارای دوام بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی
مقاوم در برابر تاب برداشتن و تغییر ابعاد
مقاوم در برابر حمله حشرات، ریز ارگانیسم‌ها، و انواع قارچ و کپک

ترمووال

ترمووال چیست؟
ترموووال محصولی نوین و تازه است. این متریال در واقع یک نوع دیوار پوش از جنس پی وی سی است که جزو بهترین متریال در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و معماری محسوب می شود. ترمووال با داشتن ظاهری زیبا در زمینه دکوراسیون داخلی کاربرد دارد و به دلیل تنوع در رنگ و طرح های چشم نواز مورد پسند اغلب افراد واقع شده است. به طوری که این محصول در سال های اخیر توانسته توجه مهندسان و طراحانی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت دارند را به خود جلب کند. ترمووال ظاهری شبیه به چوب دارد به همین دلیل حس و حال زیبای چوب را به کاربران القا می کند.

طراحی ترمووال در رشت

مزایای ترمووال
عایق حرارتی مناسب ؛
ضد آب و رطوبت ؛
نصب سریع و راحت ؛
طول عمر بالا ؛
ضد حشره ؛
دارای بافت یکنواخت ؛
قابل شست و شو ؛
ظاهر زیبا و طبیعی ؛
داشتن تنوع در رنگ و طرح ؛
مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی ؛
غیر قابل اشتعال ؛
انعطاف پذیری بسیار بالا .

تی وی وال

تی وی وال چیست؟
تلویزیون را می توان یکی از محبوب ترین وسایل اختراع شده در طول تاریخ بشر دانست. اختراعی که تبدیل به ابزاری برای سرگرمی انسان ها شد و جای خود را در دکوراسیون داخلی خانه ها باز کرد. Tv Wall در تعریف ساده همان دیواری است که تلویزیون بر روی آن نصب می شود.

دیواره تلویزیون یا دیوار پشت تلویزیون ترجمه این کلمه در زبان فارسی است. البته وقتی صحبت از تی وی وال می شود، شاید دیوارهای خانه به ذهن شما برسند اما تی وی وال ها معمولا صفحاتی مجزا از دیوار خانه با طرح، رنگ و جنس متفاوت هستند. گرچه در بعضی از این دیواره ها از دیوار اصلی خانه نیز استفاده می شود.

طراحی تی وی وال در گیلان

متریال تی وی وال چیست؟
متریال مختلفی برای ساخت تی وی وال ها پیشنهاد می شود. برای این منظور می توان باکس هایی را مورد استفاده قرار داد که به وسیله کناف یا ام دی اف ساخته شده اند. کناف از مصالح منعطف و دینامیک برای استفاده در دیوار تلویزیون می باشد. می توانید از الوارهای چوبی نیز استفاده کنید، الوارهایی که پلی استر شده باشند. چوب حس طبیعت و تازگی را در هنگام مشاهده تلویزیون به شما انتقال می دهد. یکی دیگر از متریال مورد استفاده در دیواره تلویزیون، آجرنما است. سنگ مرمر ها یا دیوارپوش هایی با طرح سنگ مرمر هم گزینه خوبی برای استفاده هستند.

طراحی تی وی وال در رشت

دیوار پشت تلویزیون سبک کلاسیک و مینیمال

سبک های کلاسیک و مینیمال جزو بهترین سبک ها برای اجرای دیواره پشت تلویزیون می باشد. سادگی، شفافیت و خالص بودن از مهمترین ویژگی های این دو سبک است. اگر می خواهید سبک مینیمال را برای تی وی وال انتخاب کنید وسایل و دکور اطراف را با رنگ های روشن پر کنید. سعی کنید وسایل، طرح دیوار اطراف ساده و بدون تکلف باشد تا معماری TV wall  در همخوانی با سبک مینیمال باشد.

Tv wall

نکات مهم طراحی تی وی وال در اتاق نشیمن

معیارهای مختلفی در طراحی تی وی وال وجود دارد که توجه به آن نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت. این نکات علاوه بر دیوار، به محیط اطراف تلویزیون نیز بستگی دارد. از جمله مهمترین این فاکتورها می توان به این موارد اشاره کرد.

مکان قرارگیری تلویزیون

تی وی وال را می توان در تی وی روم (اتاق مخصوص مشاهده تلویزیون) ساخت. البته در خانه های بزرگ یا کوچک می توان قسمتی از پذیرایی را به دیوار تلویزیون اختصاص داد. بدیهی است که هر چه اتاق نشیمن بزرگ تر باشد، دست شما برای تغییرات و استفاده از المان های مختلف بازتر است.

زاویه دید مناسب تلویزیون

استفاده از اصول ارگونومی و قرار دادن تلویزیون بر روی تی وی وال باید به شکلی باشد که کمترین میزان فشار را بر افراد در هنگام تماشای تلوزیون وارد کند. ارتفاع مناسب را به شکلی تنظیم کنید که وقتی در مقابل تی وی قرار می گیرید، چشمان شما هم تراز با آن و خط دید شما در راستای وسط صفحه باشد.

چیدمان نشیمن اطراف تی وی وال

در مورد این نکته باید یادآوری کنیم که به دلیل قرارگیری تی وی وال در قسمت خصوصی و اتاق نشیمن خانه، بهتر این است که از مبلمان راحتی استفاده شود. این مبلمان اگر به شکل L چیده شود باعث می شود تا مزاحمت کمی به وجود آید و افراد بتوانند با کمترین میزان چرخش سر، دید مناسبی به تلویزیون داشته باشند. نکته مهم دیگر عدم قرار دادن دیوار تلویزیون در کنار پنجره و یا روبروی آن است. به طور کلی زاویه Tv wall باید طوری انتخاب شود که منبع نوری در روبروی آن و یا در طرفین وجود نداشته باشد.

ایده های طراحی تی وی وال

در هر بخش از طراحی دکوراسیون داخلی منزل از جمله تی وی وال می توان از ایده های مختلفی استفاده کرد. این ایده ها در ترکیب با سبک های مختلف معماری، چینش و متریال مختلف می تواند نتیجه ای زیباتر و کامل تر داشته باشد. حالا با هم ایده های متفاوتی در طراحی دیواره ی تلویزیون را مرور می کنیم.

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو چیست؟

همان‌طور که از نام آن مشخص است، آینه دکوراتیو هر مدل آینه ای است که برای دکوراسیون و تزیین فضاهای داخلی به کار می‌رود. آنها در میان انواع شیشه‌های دکوراتیو ساختمانی یکی از بهترین ایده‌‌ها برای طراحی دکوراسیون در فضاهای داخلی ساختمان است که در عین سادگی و اشغال فضای کم، چهره کاملا مدرن و تر و تمیزی به قضای شما می‌دهد. لازم به ذکر است که آینه‌های دکوراتیو لزوما اجسامی شکننده و ظریف نیستند. بلکه برخی از مدل‌های آن آنقدر مقاوم است که در اجرای کف شیشه ای و پله نیز از آنها استفاده می‌کنند.

آینه دکوراتیو در گیلان

آینه ها در دکوراسیون داخلی

از ایده های خلاقانه بدون داشتن کمترین هزینه استفاده از آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی است که باعث بزرگ نشان دادن فضای خانه می‌شود. استفاده از آینه در خانه‌های لوکس از گذشته‌ها تا به امروز رایج است اگرچه آینه به شکل کاربردی و با انواع طرح‌ها و قاب‌ها در خانه استفاده می‌شود، ولی افرادی که به دنبال داشتن فضاهایی متفاوت هستند، از آینه به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا سازی استفاده می‌کنند.

آینه دکوراتیو در رشت

استفاده از آینه در خانه‌ها و فضاهای کوچک باعث می‌شود تا فضا بزرگتر به نظر آید و تلالو نور در آینه فضا را روشن‌تر نماید. آینه به عنوان عنصری انرژی بخش در فضا و در فنگ شویی آینه را نمادی از آب می‌دانند که به فضا گستردگی، آرامش و تازگی می‌دهد.
آینه‌ها نه تنها در زیبا سازی فضای داخلی منازل نقش مهمی دارند.موارد کاربردی زیادی نیز برای آینه‌ها وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به خود آرایی اشاره کرد. در عین حال باید به این نکته توجه کنید که آینه در آرامش و بهبود حالات روانی افرادی که در آن محیط زندگی می‌کنند نقش موثری دارد. تلفیق نور و آینه در دکوراسیون داخلی حس متفاوتی را ایجاد می‌کند و با کمترین هزینه تغییری زیادی در منزل شما بوجود می‌آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

گروه سازه طراحی شیگل، گروه سازه طراحی شیگل در گیلان، گروه سازه طراحی شیگل در رشت، طراحی شیگل، طراحی شیگل در گیلان، طراحی شیگل در رشت، تزئینات و دکوراسیون، تزئینات و دکوراسیون در گیلان، تزئینات و دکوراسیون در رشت، بازسازی صفر تا صد ساختمان در رشت، بازسازی صفر تا صد ساختمان در گیلان، بازسازی صفر تا صد ساختمان، سازه طراحی شیگل، سازه طراحی شیگل در گیلان، طراحی شیگل در رشت، شیگل، شیگل در گیلان، شیگل در رشت، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی در رشت، طراحی دکوراسیون داخلی در گیلان، طراحی دکوراسیون داخلی شیگل، طراحی دکوراسیون داخلی شیگل در گیلان، طراحی دکوراسیون داخلی شیگل در رشت، گروه سازه طراحی در رشت، گروه سازه طراحی در گیلان، گروه سازه طراحی، گچ بری، گچ بری در گیلان، گچ بری در رشت، طراحی شیگل، طراحی شیگل در گیلان، طراحی شیگل در رشت، ورق طلا، ورق طلا در گیلان، ورق طلا در رشت، پتینه، پتینه کاری، پتینه کاری در گیلان، پتینه کاری در رشت، ترمووود، ترمووود در گیلان، ترمووود در رشت، طراحی ترمووود، طراحی ترمووود در گیلان، طراحی ترمووود در رشت، ترمووال، ترمووال در گیلان، ترمووال در رشت، طراحی ترمووال، طراحی ترمووال در گیلان، طراحی ترمووال در رشت، تی وی وال، Tv wall، تی وی وال در گیلان، تی وی وال در رشت، طراحی تی وی وال، طراحی تی وی وال در گیلان، طراحی تی وی وال در رشت، آینه دکوراتیو، آینه دکوراتیو در گیلان، آینه دکوراتیو در رشت، طراحی آینه دکوراتیو، طراحی آینه دکوراتیو در گیلان، طراحی آینه دکوراتیو در رشت

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/shigel-group/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.