کفپوش سه بعدی آراز

نشانی: ورامین,خیرآباد,جنب پل,خیابان بهرام مصیری,چهار راه دوم,دست راست ,اولین کوچه دست چپ درب سوم
به مدیریت: پرویز پیروزی
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه :
07:00 الی 17:30
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه51,965,701 نفر

درباره غرفه

تولیدی کفپوش آراز ، تولید کننده کفپوش ورزشی با کیفیت بالا جهت استفاده در سالن ها و باشگاه های ورزشی می باشد.

این کفپوش ورزشی در دو نوع تاتامی و لاستیکی تولید شده و هر کدام با توجه به ویژگی هایشان دارای کاربرد خاصی می باشند.

کفپوش تاتامی مناسب جهت استفاده در سالن های ایروبیک و سالن ورزش های رزمی می باشد. نرمی و انعطاف پذیری این کفپوش ورزشی باعث حفظ ایمنی ورزشکاران می گردد تا هنگام انجام حرکات ورزشی آسیبی به آن ها وارد نشود. در واقع به دلیل خاصیت ارتجاعی این کفپوش ها نوعی ضربه گیر به حساب می آیند. کفپوش تاتامی به راحتی قابل نصب است به این صورت که قطعات پازلی آن در هم قفل می شوند. رنگبندی متنوع، ابعاد و ضخامت های گوناگون و آج های مختلف از ویژگی های این کفپوش می باشد. کفپوش تاتامی ورزشی کاملا بهداشتی، ایمنی و استاندارد بوده و دارای تأییدیه از فدراسیون های ورزشی و همچنین گواهی بهداشت و گواهی استاندارد می باشد. این کفپوش ها به دلیل ضد آب بودن به راحتی قابل شستشو بوده و به راحتی خشک می گردند. این کفپوش ها دو رو آج بوده و پس از استفاده از یک سمت آن می توان از طرف دیگر آن نیز استفاده نمود.

کفپوش ورزشی لاستیکی کفپوشی محکم و مقاوم بوده و قابلیت تحمل وزن های بالا را دارد. به همین دلیل مناسب جهت استفاده در باشگاه های بدنسازی می باشد تا در اثر وزن بالای وزنه ها و دستگاه های بدنسازی آسیبی نبیند. این کفپوش در رنگ، ضخامت و ابعاد متنوع تولید شده و به راحتی قابل نصب می باشند. ضد آب بودن این کفپوش ها شستشوی آن ها را نیز راحت کرده است. نکات و استاندارد های لازم در تولید این کفپوش رعایت شده و این کفپوش دارای گواهی استاندارد می باشد.

کفپوش ورزشی لاستیکی در باشگاه های بدنسازی و کفپوش ورزشی تاتامی در سالن ورزش های رزمی و سالن ایروبیک قابل استفاده می باشند.

کفپوش ورزشی آراز ایمن ترین نوع کفپوش جهت استفاده در سالن های ورزشی می باشد.

 


ویژگی های کفپوش ورزشی تاتامی :

ایمنی و استاندارد ، رنگبندی متنوع ، ابعاد و ضخامت گوناگون ، سبک و قابل حمل ، بدون سطوح خراشنده ، ضد آب و قابل شستشو ،نصب راحت به صورت پازلی ، دارای خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری ، دو رو آج و قابلیت استفاده از هر دو سمت کفپوش

ویژگی های کفپوش ورزشی لاستیکی:

محکم و با دوام، مقاوم در برابر ضربه،باد، آفتاب ، مقاوم در برابر باران و برف ، ضد آب و قابل شستشو ، رنگبندی متنوع ، ابعاد و ضخامت مختلف به صورت قطعه ای

کفپوش پارکی:

کفپوش پارکی آرازفوم از بهترین نوع کفپوش جهت استفاده در پارک ها می باشد. این کفپوش در دو نوع کفپوش لاستیکی برای پارک های سر باز و کفپوش تاتامی جهت پارک های سرپوشیده مانند پارک بازی کودکان می باشد.

کفپوش پارکی لاستیکی محکم و مقاوم بوده، در برابر ضربه، باد و باران، گرد و خاک و … آسیبی نمی بیند. این کف پوش که به صورت قطعه ای بوده، به وسیله چسب یا پیچ به زمین وصل می شود. تابش نور خورشید به کفپوش لاستیکی باعث تغییر رنگ آن نمی شود و به دلیل محکم و مقاوم بودن این نوع کفپوش پارک با قرار گرفتن دستگاه های بازی بر روی آن آسیبی به کفپوش وارد نمی شود.
کفپوش تاتامی پارکی برای فضاهای سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش نرم و لطیف بوده و به خصوص برای کودکان مناسب می باشد. کفپوش تاتامی به صورت پازلی بوده و با قرار گرفتن در کنار هم در هم قفل می شوند. این کفپوش ها کاملا بهداشتی و سازگار با پوست کودکان بوده و آسیبی به آن ها وارد نمی کند. خاصیت ارتجاعی این کفپوش ها باعث افزایش ایمنی آن ها می شود. این کفپوش ها قابل شستشو می باشند.
نوع خاصی از کفپوش لاستیکی که به آن پایه تخم مرغی می گویند مخصوص پارک ها بوده و برای عبور آب از زیر پایه های تخم مرغی شکل می باشد. عدم تجمع آب در زیر کفپوش مانع از پوسیدگی آن شده و باعث افزایش عمر کفپوش پارک می گردد.
کفپوش های پارکی آراز فوم دارای رنگبندی متنوع، ابعاد و اندازه های گوناگون می باشند.

نوع جدیدی از این کفپوش با نام کفپوش گلدن دارای درخشندگی در زیر نور بوده و دارای رنگ های سبز درخشان و آبی درخشان می باشد. این کفپوش به دلیل زیبایی برای محیط هایی که نیاز به زیبایی بیشتری دارند همچون سالن جشن ها و آمفی تئاتر ها مناسب میباشد.

چه ویژگی این کفپوش پارکی را متمایز از دیگر کفپوش ها می کند؟
خرید و تحویل راحت،نصب آسان،ضد آب و قابل شستشو،بهداشتی و استاندارد بودن

جهت خرید کفپوش ورزشی و پارکی ودیگرکفپوش ها میتوانید از طریق تماس با شماره شرکت سفارش خود را ثبت نمایید.

و یا به صورت خرید حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید :
جاده ورامین _ خیر آباد _ جنب پل _ خیابان بهرام مصیری _ چهار راه دوم _ دست راست _ اولین کوچه دست چب _ درب سوم

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور

شماره تماس جهت سفارش :

09192324882

کلیه سفارشات پذیرفته می شود

آراز فوم آماده همکاری با باشگاه های ورزشی و سالن ها

آماده پذیرش سفارشات و ارسال به سراسر کشور

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d8%b2/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.