کارواش اتوماتیک کریست یاسوج

نشانی: کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، نجف آباد، روبروی مسجد
به مدیریت: محسن باقری
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
09:00 الی 21:00

بازدید این غرفه73,099,740 نفر

درباره غرفه

مرکز تخصصی صفرشویی و ریکاوری رنگ و ...

شستشوی بدنه

واکس بدنه

خشک کردن بدنه با دستگاه اتوماتیک

بخارشویی و زدودن انواع برچسب ها و دودی شیشه

ایجاد محیطی آرام و انواع نوشیدنی های سرد و گرم

آیا کارواش برای ماشین ضرر دارد؟

در این مقاله قصد داریم تمامی آسیب های کارواش ماشین را در انواع مختلف روش های شستشو خودرو بررسی کنیم. که آیا کارواش برای ماشین ضرر دارد؟ آیا کارواش به قسمت های مختلف ماشین صدمه وارد می کند؟ هفته ای چند بار باید ماشین را کارواش کنیم که آسیبی به آن نرسد؟

همانطور که میدانید چهار روش برای شستشو ماشین وجود دارد. که عبارتند از: روش شستشو با آب فشارقوی، روش شستشو با استفاده از دستگاه که به آن کارواش اتوماتیک گفته می شود. شستشو با مواد نانو، و شستشو با بخار هرکدام از این روش ها میتواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد و آسیب های کارواش ماشین نیز در این روش های شستشو وجود دارد.

قبل از پرداختن به روش های مختلف و خطرات آن برای بدنه ماشین بگذارید ابتدا مسئله ای دفعات شستشو ماشین را بررسی کنیم سپس روش های مختلف و خطرات احتمالی آن برای بدنه و رنگ ماشین همچنین قیمت های مختلف ماشین را بررسی می کنیم.

سوال اینجاست که آسیب های کارواش ماشین در مواقع شستشو زیاد چیست؟ و یا سوالاتی از این فبیل آیا می توان هفته ای دو بار ماشین خود را کارواش کرد؟ یا باید یک بار در هفته این کار انجام داد؟ شستشو هر روز خودرو چه آسیب های میتواند به بدنه و رنگ ماشین وارد کند؟ در ادامه پاسخ تمامی این سوالات را خواهیم داد.

 

آیا شستشوی زیاد اتومبیل می تواند به آن آسیب برساند؟

مهم نیست که چه نوع خودروی را خریداری کرده اید و یا خودرو شما جدید است یا قدمی، خودرو ها یک سرمایه بزرگ مالی هستند. بنابراین طبیعی است که بخواهید از وسیله نقلیه خود مراقبت زیادی داشته باشید و ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق شستشوی مکرر ماشین و تمیز کردن است.

برای برخی ها این روال هفتگی است، و برای برخی دیگر ، تقریباً یک وسواس است. اما از آنجا که هر هفته ماشین خود را شستشو می دهید ، یا شاید حتی چندین بار در هفته ، فرد باید تعجب کند که آیا بیش از حد شستشوی ماشین می تواند به ماشین شما آسیب برساند یا خیر. بگذارید خیال شما را راحت کنیم.

آسیب های کارواش ماشین در حالی اتفاق می افتد که شستن اتومبیل به طور نامناسب انجام گیرد، اگر هر چند وقت یکبار ماشین خود را شستشو دهید به وسیله نقلیه شما آسیب نمی رسد، حتی اگر این کار را هر هفته انجام دهید.

البته بخاطر داشته باشید که اگر اتومبیل خود را واکس بزنید ممکن است نیاز به استفاده مجدد از واکس بعد از هر بار شستن بسته به میزان نگه داشتن آن داشته باشید. بنابراین شستشوی هر روز ماشین میتواند یک کار غیر ضروری باشد. اما اگر بنظر خود ماشین تان هر روز نیاز به شستشو دارد، آسیب های کارواش ماشین نیز افزایش می یابد برای جلوگیری از این اتفاق باید از مواد شوینده با کیفیت استفاده کنید. و اگر ماشین را به کارواش میبرید باید از نوع مواد شوینده مورد استفاده در کارواش مطلع شوید

 

آسیب های کارواش ماشین با آب فشارقویی

این روش شستشو ماشین در تمامی کارواش ها استفاده از پمپ کارواش صنعتی برای بالا بردن فشار آب در جهت شستشو ماشین می باشد. این روش سریعتر و آسانتر راه برای شستشو ماشین است.

آسیب های کارواش ماشین در این روش عبارتند از: ایجاد خط خش با استفاده از فشار بالای واترجت و استفاده از دستمال های نا مرغوب، تخریب رنگ در صورت استفاده از مواد شوینده نا مناسب، در زمان موتور شویی ممکن است فشار بالای آب به قطعات برقی ماشین آسیب وارد کند. در مورد ضررهای شستشو داخل ماشین با این روش میتوان به خیس شدن صندلی ها و ایجاد بوی نم در داخل ماشین اشاره نمود.

برای جلوگیری از آسیب های کارواش ماشین با استفاده از آب فشارشوی باید از واترجت با فشارکاری مناسب بدنه ماشین جهت شستشو بهره گرفت. در زمان استفاده از فشار بالای آب اگر نواحی از رنگ ماشین آسیب دیده است از پاشش آب به آن قسمت خودداری  شود.

از شامپو و مواد شوینده کارواش سازگار با رنگ بنده ماشین استفاده شود. برای جلوگیری از خظ خش باید از دستمال های بسیار نرم چه در زمان کف مالی و چه در زمان خشک کردن ماشین استفاده شود. برای جلوگیری از آسیب های کارواش ماشین در جهت موتورشویی باید تمامی قسمت های برقی و حساس ماشین را بپوشانید تا مقدار کمتری از آب داخل قطعات برقی نفوذ کند.

حداقل امکان مقدار فشارکاری واترجت را برای موتورشویی با آب کاهش دهید. تا آسیب به حداقل برسد. نازل های مناسب نیز میتوانند مقدار آسیب های کارواش ماشین با آب فشارقوی را کاهش دهند. اگز زاویه نازل خیلی تیز باشد میتواند به بدنه ماشین صدمه بزند. 

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/christ-carwash/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.