مشاور املاک عمارت در تهران شهرک غرب

نشانی: تهران, شهرک غرب, بلوار دادمان,نرسیده به یادگار, پلاک 134
به مدیریت: سیدعلی حسینی
تماس با ما
گالری
ساعت کاری
شنبه :
09:00| 13:00 الی 21:00
یکشنبه تا پنج شنبه :
09:00 الی 21:00
جمعه :
10:30 الی 03:00

بازدید این غرفه48,843,765 نفر

درباره غرفه

مشاور املاک عمارت در تهران شهرک غرب

خرید و فروش آپارتمان

اجاره رهن 

کلنگی

مشارکت در ساخت

مشاور املاک در تهران

از مهم‌ترین وظایف یک کارمند در شغل مشاور املاک می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

ایجاد و توسعه فهرست مشتری‌ها: کسی که در این حوزه مشغول به کار است، برای یافتن افرادی که تمایل دارند ملک خود را بفروشند، بخرند و یا اجاره کنند، باید مشتری‌های بالقوه را بیابد. او باید این مشتری‌ها را در رویدادهای اجتماعی متفاوت بشناسد یا از طریق تبلیغات آنها را جذب کند. در واقع تکنیک مشاور املاک برای جذب و یافتن مشتری بسیار متفاوت است و هرکدام با توجه به املاکی که در دست دارند، مشتری‌های متناسب خود را شناسایی و جذب می‌کنند.
انتشار لیست املاک و بررسی لیست‌های منتشرشده: تهیه لیست اختصاصی برای هر ملک، از جمله وظایف مشاور املاک است. کسی که می‌خواهد به صورت تخصصی در این حوزه کار کند باید بتواند لیست‌های متنوعی برای املاک متفاوت نوشته و آماده کند. در این لیست قیمت، مزایا، مشخصه‌های اصلی و تمام موارد مهم مربوط به ملک موردنظر نوشته می‌شود. از فنون شغل مشاور املاک این است که با توجه به این لیست، نیاز مشتری را بیابد. او باید این لیست‌ها را به صورت کامل مدنظر قرار داده، به‌دقت بررسی کند و با توجه به نیازهای مشتری خود، ملک مناسب را پیشنهاد دهد. البته لیست‌ها تنها به این دلیل نوشته و استفاده نمی‌شوند؛ بسیاری از مشاورین املاک لیست‌های موجود در بازار را بررسی می‌کنند تا از قیمت‌های بازار به‌صورت مداوم مطلع باشند و بتوانند با املاکی که در دست دارند مقایسه کنند.
مذاکره و تنظیم بهترین پیشنهاد به فروشنده و خریدار: از مهم‌ترین وظایف هر مشاور املاک، مدیریت رابطه میان خریدار و فروشنده است. او باید بتواند بهترین پیشنهاد ممکن را به هردو بدهد و به خریدار کمک کند تا یک قرارداد مناسب تنظیم کند. در هر معامله، فرد در شغل مشاور املاک باید واسطه مناسبی برای هرکدام از طرفین قرارداد باشد و به نسبت نیاز هرکدام، پیشنهادات مختلفی ارائه دهد به نحوی که در پایان، هردو طرف قرارداد از این معامله سود کنند.
تهیه و تنظیم قراردادها و اسناد: پس از ارائه پیشنهادات و ایجاد رضایت در طرفین، کارمند مشاور املاک باید قرارداد و اسناد لازم را آماده کرده تا به صورت قانونی مالکیت ملک را به خریدار منتقل کند. در این زمینه ممکن است او از سایر نمایندگی‌های شاغل در این زمینه کمک بگیرد تا خریدار بتواند اسناد خود را به‌بهترین شکل تکمیل کند.

مشاور املاک عمارت در تهران

معرفی شغل مشاور املاک:‌ نیازمندی‌های کار
الزامات اصلی شغل مشاور املاک حداقل مدرک دیپلم، چند مهارت مهم اجتماعی و مجوز برای کار در این زمینه نیازمند است. در اینجا به بررسی مختصر هرکدام از این موارد می‌پردازیم.

تحصیلات
برای اشتغال در این حوزه به حداقل مدرک دیپلم نیاز دارید. اما اغلب کسانی که اهداف بزرگتری دارند و می‌خواهند در این مسیر پیشرفت سریع‌تری داشته باشند، ترجیح می‌دهند تحصیلات تکمیلی را در این زمینه ادامه دهند. اغلب این افراد در رشته‌های مدیریت سازمان، اقتصاد یا امور مالی به تحصیل می‌پردازند. این تخصص‌ها به افراد کمک می‌کنند تا پایه و اساس فروش، ارتباط با مشتری و راه کسب‌وکار را به‌شکل اصولی فرا بگیرند.

مهارت‌ها
اگر تصمیم گرفتید به‌عنوان یک کارمند مشاور املاک مشغول به کار شوید، برای موفقیت در این فیلد کاری، باید مهارت‌های فراوانی فرا بگیرید که در اینجا به چند مهارت مهم اشاره می‌کنیم:

مهارت‌های ارتباطی بالا: برای ساخت شبکه‌های متفاوت میان فروشنده‌ها و خریداران، مشاور املاک باید بتواند ارتباط خوبی با سایرین برقرار کند. سعی کنید به خوبی به خواسته‌ها و نظرات مردم گوش دهید، با مراجعین خود همدلی کنید و از همه‌ مهم‌تر اینکه هم به صورت کلامی و هم نوشتاری با افراد متفاوت ارتباط برقرار کنید.

توانایی‌های سازمانی: افراد در شغل مشاور املاک معمولا به صورت همزمان با چندین مشتری در ارتباط هستند و احتمالا به صورت همزمان خرید، فروش و یا اجاره املاک متفاوت را در دست دارند. آنها باید توانایی سازماندهی بالایی داشته باشند و جزییات مربوط به هر قرارداد یا مشتری را به‌خاطر بسپارند. اگر تصمیم دارید در این حوزه مشغول به کار شوید، هر روز قبل از شروع کار روزانه خود دقایقی را به بررسی و مرور لیست کارهای روزانه خود بپردازید.

هوشمندی: زمانی که شما شغل مشاور املاک را انتخاب کرده‌اید، با فروشنده‌ها، خریداران و اجاره‌دهندگان متفاوت کار می‌کنید باید بتوانید معاملاتی پرسود ایجاد کنید. باید بتوانید دو مهارت مهم یعنی اقناع و تشویق مشتریان را بهبود بخشیده و توانایی‌های خود را در این زمینه بالا ببرید.

قدرت حل مسئله: از یافتن ملک ایده‌آل تا پیداکردن مشتری مناسب که آن ملک را بخرد یا اجاره کند، یک مشاور املاک باید به صورت دائم در حال حل مسائل متفاوت باشد. برای افزایش این قدرت ذهنی تلاش کنید در اوقات فراغت خود، بازی‌های منطقی انجام دهید یا معماهای متفاوت را حل کنید. تمام این‌ها به مغز شما کمک می‌کنند راه‌های مختلفی برای حل یک مشکل در نظر بگیرید و در طولانی‌مدت این تکنیک می‌تواند عملکرد کلی شما را بهبود ببخشد.

مهارت‌های زبانی و مذاکره: کسی که در شغل مشاور املاک مشغول به کار است باید بتواند به‌صورت حرفه‌ای مهارت‌های مذاکره را فرا بگیرد تا به مشتریان خود کمک کند که بهترین قرارداد ممکن را تنظیم کنند. برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه در هر زمینه‌ای معایب و مزایای هر معامله را در نظر بگیرید. سعی کنید از دیدگاه طرف مقابل به قرارداد بنگرید تا منافع آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید. مجموع تمام این‌ها کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین قرارداد را نوشته و رضایت مشتری خود را به‌دست آورید.

 

 

مشاور املاک، مشاور املاک عمارت، مشاور املاک عمارت در شهرک غرب، مشاور املاک در تهران، مشاور املاک تهران، خرید و فروش ملک در شهرک غرب، مشاور املاک عمارت در تهران، مشاور املاک عمارت تهران، مشاور املاک عمارت در تهران شهرک غرب، مشاور املاک عمارت تهران شهرک غرب

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/emarat-amlak/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.