ماشین سازی کارن

نشانی: تهران، شهریار، باغستان، جنب پمپ بنزین باغستان، کوچه گلزار شهدا، پلاک 11
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
تمام وقت

بازدید این غرفه48,851,917 نفر

درباره غرفه

ماشین سازی کارن


مجموعه کارن از تابستان سال 1393 با نگاهی نو به صنعت بازیافت پلاستیک شروع به فعالیت کرد. این مجموعه با بیش از 50 پرسنل متخصص در حوزه‌های صنعتی در مدت زمانی کوتاه توانست اعتماد سرمایه‌گزاران داخلی و خارجی را به خود جلب نماید.
شرکت کارن در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت ماشین آلات و خطوط مختلف صنعتی، شیمیایی و پلیمری با بالاترین کیفیت، همسو با متدهای روز جهانی و در راستای مدل‌های تأییده شده بین المللی فعالیت می‌کند.
تیم مشاوره
مجموعه کارن با بهرمندی از تیمی باتجربه و مدبر، ابتدا شرایط کلی ساخت و تولید را برای شما ترسیم و سپس نسبت به نیاز شما و موقعیت جغرافیایی که در آن علاقه به فعالیت دارید، نه تنها ماشین آلات مورد نیاز شما در خط تولیدتان را معرفی بلکه شرایط خروجی محصول نهایی و بازار فروش را هم در نظر میگیرند.
تیم طراحی
مهم‌ترین بخش فعالیت این مجموعه، طراحی است. بعد از عبور از مرحله مشاوره و انعقاد قرارداد، تیم طراحی بسته به نیاز ماشین آلات و خطوط تولید شما، با استفاده از بِروزترین نرم‌افزارهای دنیا که میزان خطا را تا حد قابل توجهی کاهش میدهند فعالیت خود را آغاز و نقشه‌های ماشین آلات و خطوط تولید را که برای هر مجموعه باید بصورت اختصاصی و بر اساس نیاز و ظرفیت مورد نظر آن طراحی شود، در اختیار تیم ساخت و اجرا قرار می‌دهند.
تیم ساخت
این تیم براساس نقشه‌های تیم طراحی و زمانی که تیم مشاوره به درخواست دهنده اعلام و در قرارداد منعقد کرده‌اند، برنامه‌ریزی و شروع به ساخت ماشین آلات و خطوط مختلف صنعتی، شیمیایی و پلیمری می‌کنند. این تیم با بیش از 30 پرسنل باتجربه و متخصص به صورت شبانه‌روزی مشغول اجرای نقشه‌ها و ساخت هستند.

شماره تماس کارخانه : 65238556-021

شماره تماس دفتر : 65235852-021 - 65235856-021

شماره تماس مدیرعامل (آقای مجتبی هادی) : 0054404-0912

شماره تماس مدیر کاخانه (آقای احمد هادی) : 8314751-0912


به مدیریت: مجتبی هادی

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/karen-car/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.