صنایع تولیدی ظروف روحی و آلومینیومی آراد

نشانی: تهران, جاده ورامین, خیرآباد, خیابان بهرام مصیری, پلاک 153
به مدیریت: اکبر بایرامی
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه :
07:30 الی 17:00
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه59,391,061 نفر

درباره غرفه

تولیدی ظروف روحی

صنایع تولیدی ظروف روحی و آلومینیوم آراد تولید کننده ی انواع ظروف آلومینیومی پرداختی ، رنگ کوره ای ، تفلون

تولید کننده انواع ظروف روحی و آلومینیومی از قبیل :
انواع قابلمه در ابعاد مختلف
انواع کتری
انواع لیوان آلومینیومی
ظرف غذا
ظرف دیزی قهوه خانه ای و توپی
انواع سماور در ابعاد مختلف
انواع پارچ
انواع تابه تک دسته و دو دسته
انواع نهار بری
انواع قهوه جوش
انواع کاسه در ابعاد مختلف
انواع شیر جوش در ابعاد مختلف
انواع پارچ آب
تولید انواع سِت ظروف آلومینیومی اسباب بازی
تولید انواع کیف ظروف غذا

پذیرش انواع سفارشات

ارسال به سراسر کشور

صنایع تولیدی ظروف روحی و آلومینیوم 

در آشپزخانه با ظروف بسیاری سروکار داریم و برای پخت غذا از قابلمه‌های متفاوتی استفاده می‌کنیم. امروزه این ظروف با تنوعی زیادی روبه‌رو شده که انتخاب را برایمان سخت کرده است. برای انتخاب قابلمه باید اول‌ازهمه به‌سلامتی بدن خود اهمیت دهید و ظرفی را که به بدن آسیب وارد نمی‌کند را خریداری کنید.

استفاده از برخی ظروف باعث آسیب جدی به بدن می‌شود. پس باید بهترین انتخاب ممکن را در این زمینه داشته باشید. در ادامه این مطلب راجب  ظروف روحی و ظروف رویی صحبت خواهیم کرد و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قابلمه رویی یا قابلمه روحی

قابلمه‌های روحی از ظروف قدیمی بود که همه مادربزرگ‌ها چند عدد از آن را برای آشپزی در خانه خود داشتند و یا هنوز هم دارند. همه ما فکر می‌کنیم این قابلمه‌ها از روی ساخته شده که این طرز فکر کاملاً اشتباه است. این ظروف همگی از آلومینیوم ساخته شده‌اند و برای سلامت انسان هم مضر هستند.

اگر در این ظروف غذاهای ترش اسیدی و یا شور را بپزید باعث آزاد شدن آلومینیوم خواهید شد و با واردشدن این ماده به غذا باعث ایجاد بیماری‌های مختلفی مانند یبوست، آلزایمر، پوکی‌استخوان و اختلالات گوارشی می‌شود.

 

تولیدی ظروف روحی و آلومینیومی

آلومینیوم یکی از معروف‌ترین فلزاتی است که ظروف پخت و پز از آنها تشکیل می‌شود اگر بخواهیم به تاریخچه آلومینیوم نگاهی بیندازیم باید به گفته‌های هرودوت برگردیم این گفته به قرن پنجم قبل از میلاد بر می‌گردد.

گفته‌های هرودوت و همچنین یافته‌های باستان شناسی این گونه به ما می‌گوید که گذشتگان از آلومینیوم با عنوان یک تثبیت کننده رنگ و یک فلز مهم برای دفاع از شهرهای خود استفاده می‌کرد در واقع پس از جنگ‌های صلیبی آلومینیوم به عنوان یک ماده ضروری برای ثبت‌های نساجی اروپایی به کار گرفته شد اولین روش تولید صنعتی آلومینیوم در مقیاس‌های بزرگ سال ۱۸۸۶ میلادی توسط یک مهندس فرانسوی آغاز شد امروز نیست ظروف پخت و پز در ابعاد گسترده‌ای از این فلز استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم از مزایای ظروف پخت و پز آلومینیومی برای شما بگوییم باید اینطور شرح دهیم که پس از ظروف مسی آلومینیوم یکی از سریع‌ترین انتقال دهندگان حرارت در میان فلزات است در واقع آلومینیوم خالص که با آن این ظروف را تهیه می‌کنند کاملا نرم است به همین دلیل هم است که فلزات دیگری مانند منیزیم مس و برنز را با آن ترکیب کرده و یک آلیاژ بسیار مستحکم را به وجود می‌آورد در واقع آلومینیوم‌های آلیاژ شده بسیار سبک هستند و اصولاً برای ساخت ظروف آشپزخانه در ابعاد بزرگ بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند در واقع آلومینیوم با مواد غذایی واکنش نشان می‌دهد که تمام آنها را کمی تحت‌تاثیر قرار دارد.

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

4.8
از مجموع 1 نظر
guest
2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شمس آبادی
شمس آبادی

با سلام و احترام ،شماره تماسی از شما درج نشده،چطور باید سفارش داد.

اکرم صالحی
اکرم صالحی

داخل اطلاعات تماس بزنید

https://qorfe.com/arad-industries/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.