رگال خاص

نشانی: تهران باقر آباد خیابان چله دوان بعد از انرژی مجتمع فرخی خیابان قشم کوچه سلامت
به مدیریت: حسین میرراستگو
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا دوشنبه :
08:30 الی 17:30
سه شنبه :
08:29 الی 17:30
چهارشنبه :
08:30 الی 17:30
پنج شنبه :
08:29 الی 17:30
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه60,631,946 نفر

درباره غرفه

گروه رگال خاص، با انگیزه ی بالا در راستای ارائه ی خدمات دکوراسیون داخلی از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1394 به منظور تأمین نیاز مشتریان و به خصوص مجریان دکوراسیون داخلی به طور اختصاصی اقدام به طراحی، تولید و اجرای انواع رگال های خاص و سفارسی نموده است.

تنوع کم، طراحی قدیمی و صنعت سنتی تولید رگال در ایران که بعضاً نیاز بازار مدرن امروزی را برآورده نمی کرد، ما را بر آن داشت تا تولید کانسپتهای مدرن و مطابق استانداردهای روز دنیا را آغاز و گامی ارزشمند در جهت ارائه ی محصول با کیفیت و در خور بازار برداریم.اکنون با تولید و طراحی بیش از یکصد مدل از انواع رگال فروشگاهی، کمد لباس، لوازم منزل و غیره … سعی بر آن داریم تا رضایت شما را هر چه بیشتر جلب نموده و با صادرات محصولات به کشورهای عمان، عراق و … کمکی درجهت احیای هر چه بهتر تولید ملی با کیفیت کرده باشیم.

رگال لباس چیست؟
برای خلاصی از شر کمد دیواری شلوغ و لباس های چروک بهترین راه حل استفاده از رگال لباس است. اکثر خانه ها دارای فضای بسیار کوچکی برای کمد دیواری هستند و لباس تمامی افراد خانه را در یک کمد دیواری کوچک نمی توان جای داد. بعلاوه فضای کوچک اتاق خواب ها اجازه نمی دهد که بتوانید کمد دیواری دیگری در اتاق جای دهید.

در این حالت بهتر است از وسیله ای استفاده کنید که علاوه بر کارایی زیاد، به بخشی از دکوراسیون منزل شما تبدیل شود تا فضای مدرن و شیکی را نیز رقم بزنید. رگال هایی که امروزه طراحی شده اند به دلیل زیبایی ظاهری می توانند به بخشی از دکوراسیون شما تبدیل شوند. و علاوه بر آن همیشه لباس هایتان مرتب و به شکل زیبایی کنار هم قرار می گیرند.

چطور یک رگال لباس مناسب انتخاب کنیم؟
در انتخاب رگال لباس در ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید. رگال مورد نظر برای سالن خیاطی است یا اتاق خواب؟ و یا اینکه برای فروشگاه و بوتیک خود می خواهید رگال لباس تهیه کنید؟ بر این اساس می توانید مشخص کنید که چه ابعادی نیاز شما را برطرف می کند.

حتما این مورد را هم در نظر داشته باشید که در زمستان حجم لباس ها افزایش می یابد و رگال لباس شما باید پاسخگوی نیاز شما در زمستان نیز باشد. علاوه بر این استحکام و مقاومت چوب و یا فلز به کار برده شده بسیار مهم است. رگال شما باید تحمل وزن خوبی داشته باشد تا در بلند مدت خم نشود.

تجهیزات منزل : رگال لباس , رگال خانگی, کتابخانه, شلف دیواری, پارتیشن, میز تحریر

تجهیزات فروشگاهی : رگال آهنی , رگال ایستاده تک لاین , رگال ایستاده دو لاین 

با بیش از 200 نمونه کار در سطح کشور و کشورهای عمان و عراق

رگال لباس,رگال چوبی,استند لباس, 

رگال فلزی,رگال استیل,رگال طلایی, 

رگال آهنی, رگال خاص, رگال جدید, 

رگال زنونه, رگال لباس زیر, رگال فانتزی, 

استند اکسسوری, استاند ملابس, مزون, 

رگال کلاسیک, رگال آهنی, رگال سازی, 

ویترین بوتیک, دکوراسیون داخلی, 

رگال مشکی, استند جواهرات, ساخت رگال, 

دکوراسیون, مزون 

آدرس: تهران، شهرری، بازار آهن مکان، فاز ششم غربی، پلاک ۱۶۶۰
دفتر فروش: 4-55538902-021
تلفن: 60 79 190 0912
تلفن: 60 82 190 0912
ایمیل: info@regalkhas.com
ساعات کاری فروشگاه : 8 الی 22

آماده پذیرش سفارش از سراسر کشور

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/regalkhas/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.