مرکز تخصصی آجر و سنگ آرشام

نشانی: اصفهان, دولت آباد, منطقه صنعتی, بعد از خیابان شاهین , دفتر سنگ وآجر نما آرشام
به مدیریت: مجید فتاحی
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
08:00 الی 22:00

بازدید این غرفه32,238,487 نفر

درباره غرفه

 

همانطور که گفته شد آجر نسوز یکی از مدرن ترین انواع آجرها می باشد که با آجر معمولی تفاوت های بسیاری دارد. نمونه از این تفاوت ها را در ادامه می توانید مطالعه کنید:

 

میزان دما: آجرهای نسوز با توجه به مقاومت بالایشان در برابر حرارت های بالا در کوره ها بسیار کاربرد دارند و نسبت به آجر معمولی تخلخل کمی دارند.ترکیبات: آجر نسوز از ترکیب سیلیس، آلومینیا، تیتانیوم و سایر اکسیدهای فلزی تولید شده است اما آجر معمولی علاوه بر سیلیس و آلومینیا از آهک، اکسید آهن و… تولید شده است.رنگ ها و ظواهر: ظاهر آجر نسوز مستطیل شکل با لبه های تیز است اما آجر معمولی می تواند متفاوت باشد و علاوه بر آن تنوع رنگی آجر نسوز بسیار گسترده می باشد.رسانایی گرمایی: آجرنسوز با توجه به ساختار آن عایق خوبی برای جذب حرارت و عایق گرمایی است اما آجر معمولی رسانایی بالایی در انتقال حرارت دارد.

 

جمع بندی

 

علت نامگذاری آجر نسوز به دلیل وجود خاک نسوز و کانی هایی می باشد که در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشند. از آجر نما نسوز می توان در تمام شرایط اقلیمی متفاوت استفاده کرد. در این مقاله از آجر آنلاین تلاش ما بر این بوده است که پاسخ جامعی به سوال “آجر نسوز چیست؟” بدهیم و راهنمای کاملی برای خرید و مطالعه شما عزیزان باشد.

 

سوالات متداول

 

آجر نسوز چیست؟

 

آجر نسوز یکی از مدرن ترین آجرهایی است که با خاک چینی و نسوز تولید می شود. این آجر، حرارت بالای ۱۰۰۰ درجه را به خوبی تحمل می کند و به همین دلیل یکی از مناسب ترین متریال ها برای پوشش دیواره های کوره های صنعتی، ساخت شومینه و تنور و… می باشد.

 

وجود دانه های سیاه رنگ در آجر نمای نسوز چیست؟

 

وجود دانه های سیاه شکل در آجر نسوز به دلیل سیلیس موجود در این آجر می باشد که ۷۳ درصد آن سیلیس و ۲۳ درصد آلومینیا است.

 

تولید آجر نسوز تا چند روز طول می کشد؟

 

معمولا پخت و تولید آجر نسوز تا ۳ روز به طول می انجامد.

 

ارائه انواع آجر نسوز انگلیسی, شاموتی ,سفید , انواع آجرهای لعابی مساجد ,انواع آجرهای سفال وتیغه ولفتون به تمام نقاط کشور با بهترین کیفیت

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/sang-arsham/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.