دکوراسیون داخلی ایده آل

نشانی: یزد_ سراسر استان
به مدیریت: صالح زارع
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
08:00 الی 20:00

بازدید این غرفه36,544,960 نفر

درباره غرفه

  اجرای دکوراسیون داخلی  

 

انواع دیوار پوش وکاغذ دیواری

1دیوارپوش چوبی
2دیوار پوش الومینیومی
3دیوارپوش آجری
4دیوارپوش شیشه ای
5دیوار پوش سنگی
6دیوارپوش سه بعدی
7دیوارپوش چرمی

کناف، کلیک،pvcو دیوار پوش جدا کننده جنس کناف ایران

کناف چیست؟

کناف نوعی صفحه روکش دار گچیست که در اصل نسل جدید گچ به شمار میرود و کلیه کارهای ساختمانی که با گچ و بعضی متریالهای دیگر قابل انجام بوده با بکسری مزایای جدید مثل سرعت کار بالا،تنوع بیشتر در طراحی، امکان کار شدن سقف و دکور در ۴سانتی متر و ترکیب انواع نورهای دکوراتیو و اصلی و… که از ضخامنت ها و انواع پانل های مختلف (بسته به کاربد شما در محیط های عادی،رطوبتی،حرارتی ، نما و…) تولید میشود و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین عناصر ساختمانی از آن یاد میشود.
 
 
خیلی ها این سوال را می پرسند که کناف چیست؟ یا اینکه کناف بهتر است یا گچ، جواب به صورت کلی کاملا به نفع کناف خواهد بود چراکه کناف زودتر از گچ اجرا میشود، طرح های خاص تر جدیدتر و شیکتر را میتوان با کناف اجرا کرد، در بسیاری از موارد هزینه هایی به مراتب کمتر از گچ را دارد، کمتر از گچ ارتفاع سقف را پایین میاورد، سبکتر است و…. اما گچ هم مزایا خود را دارد که در کارهای بسیار کلاسیک اگر علاقه به ابزارهای آماده ندارید و یا بهتر بگم شما را راضی نمی کند بهترین متریال برای شکل دادن به هدفتان گچ خواهد شد در غیر اینصورت در کلیه ی سبک ها و موارد دیگر کناف با تکنولوژی آلمان کاملا بهتر از گچ میباشد.

کناف مقرون به صرفه است یا گچ
سبکی که شما می خواهید کار کنید در جواب این سوال خیلی موثر است اما در ۹۰ درصد مواقع کناف بسیار از گچ مقرون بصرفه تر میبشاد،زیرا شما در گچ کاری هزینه های مانند میلگرد ، رابیتس کاری ، جوشکاری گچ کاری و ابزار و… دارید که به طور حتم هزینه های نهایی شما را بیشتر از کناف خواهد کرد (هم در کارهای فلت هم دکوراتیو) ضمن آنکه حمل کناف بسیار راحت تر بوه (به علت سبکتر بودن) و هزینه کارگر کمتری میبرد اما کناف های بسیار دکوراتیو هم با توجه به اینکه نصابی حرفه ای تر و خبره تر می طلبد می تواند به مراتب از گچ گرانتر شود که درکل پیشنهاد میکنیم اول طرح کار خود را مشخص کرده و بعد از آن تصمیم بگیرید که البته ما در ۹۵درصد موارد کناف را پیشنهاد میکنیم (بدلیل مزایای بسیار زیاد آن).

مزایای کناف
سقف ها و دیوارهای جداکننده ی تیغه ای کناف، سازه های فلزی یکپارچه گالوانیزه هستند (متغییر بسته به نوع کار) که صفحات روکش دار گچی  بر روی آنها پیچ می شوند و درز بین پانل های کناف با توری بتونه درزگیری پر شده و سطوح صاف به وجود آمده که میتوان آن را رنگ ، کاغذ یا… کرد که در ادامه مزایای استفاده از کناف توضیح داد می شود:
دیوار های کنافی در مقایسه با دیوارهای سنتی و قدیمی حدود ده برابر سبک تر است. پس با کاهش بار مرده ساختمان ، تاثیر نیروی زلزله بر ساختمان بسیار کمتر می شود و در صورت تخریب ساختمان در زمان زلزله ، به علت سبکی و یکپارچگی سیستم کناف ، خطر جانی برای ساکنان به مقداربسیار قابل توجهی کمتر خواهد بود
علاوه بر سبکی  کناف دکوراتیو ، نحوه اتصال و انعطاف پذیریپانل ها به سازه ها هم به گونه ای است که باعث کاهش نیروی زلزله می شود . بدین صورت که استادها(سازه هایی که بصورت افقی در کف ویالای دیوار کار گذاشته میشود) در داخل رانرها (سازه های عمودی که داخل استاد یا همان استات قرار میگیرند) جای بازی دارند و به هم پیچ یا پرچ نمی شوند ، ولی پانل ها به هر دوی آن ها پیچ می شوند.

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/idealeyazd/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.