نهالستان نابغه آرش

نشانی: آذربایجان غربی، میاندوآب
به مدیریت: آرش شافع
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
08:00 الی 24:00

بازدید این غرفه69,861,232 نفر

محصولات نهالستان نابغه آرش

انگور خاص بی دانه

انگور خاص بی دانه

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید.

انگور

گیلاس آلبالوی اصلاح شده

گیلاس آلبالوی اصلاح شده

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید.

گیلاس

هلو خونی

هلو خونی

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید

هلو

هلو انجیری

هلو انجیری

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید.

هلو انجیری

زردآلوی تخم‌مرغی خشکباری

زردآلوی تخم‌مرغی خشکباری

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید

زردآلو

سیب میراکل فرانسه

سیب میراکل فرانسه

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید.

سیب

گلابی بیروتی

گلابی بیروتی

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید.

گلابی

بادام خوشه ای دیرگل

بادام خوشه ای دیرگل

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید.

بادام

سیب سفید برفی

سیب سفید برفی

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید.

سیب

گردوی خوشه ای دیر گل

گردوی خوشه ای دیر گل

لطفا جهت مشاوره و خرید محصول تماس بگیرید

گردو

درباره غرفه

نهالستان نابغه آرش

نهالستان نوین نهال نابغه آرش تولید و عرضه کننده انواع نهالهای اصلاح شده مقاوم در برابر سرما گردوی آریانا پیش فروش پائیزه تماس با مدیریت داشته باشید 

به مدیریت : جناب آقای آرش شافع

۰۹۱۴۴۸۲۶۱۷۵

09353234643

کارشناس احداث باغ و باغچه
فروش انواع نهال نمونه و درجه یک
تولید نهال های مثمر و غیر مثمر و گردوهای اصلاح شده
به قرمز 
گلابی کیوی

گردوی دیر گل
گلابی سی دی
آلبالو
توت
سیب خونی

کاشت نهال

از دیرباز باغداری و پرورش درختان تنها راه نجات آدمیان بوده است ! زیرا در طول تاریخ بارها شاهد آن بوده ایم که هر گاه هرشخصی ، دچار گرفتاری مالی شده است ، به کشاورزی و امر باغداری و خرید نهال؛ پناه آورده است !

نهال های کشاورزی سرچشمه روزی خداوند در زمین است. چرا که منبع غذایی و تامین میوه ها و خواص آن ها برای انسان، از آنها سرچشمه می گیرد. کاشت نهال؛ سبب رونق و آبادی منطقه کشت شده خواهد شد.اشتغال زایی، درامد، تصفیه هوا و تولید، تنها چند مورد از ده ها مزیت کاشت درخت ؛ است. نهال های زراعی به زمین ها رونق می بخشند و روزی انسان های روزی  کره زمین را پدیدار می کنند.

هر کجا که خبری از کشاورزی و زمین زراعی باشد، خبر آب است. و هر جا که آب باشد، یعنی آبادی و سرزندگی در آن وجود دارد. انسان ها از قرن ها پیش همواره به کشاورزی مشغول بوده اند و در مکان هایی زندگی کرده اند که آب در آن وجود داشته است.

نهالستان چیست؟

نهالستان یا درختستان به زمین هایی گفته میشود که در آن نهال یا درختچه در وسعت و حجم زیاد کاشته میشود، از نهال‌های پرورش یافته معمولا جهت احداث و راه اندازی باغ، مزرعه، فضای سبز و جنگل استفاده میکنند. درواقع اکثر گیاهان و نهال هایی که در نهالستان رشد پیدا میکنند بعد از مدتی از مکان اولیه خود جابه جا شده و برای رشد نهایی منتقل میشوند و نهالستان برای آنها به منزله یک خانه موقت است.

اهمیت انتخاب نهالستان در تامین نهال مرغوب

قطعا مهم‌ترین و اثرگذارترین عامل در راه اندازی باغ و برداشت محصولات مرغوب و با کیفیت، تهیه نهال پیوندی سازگار با منطقه کاشت، قوی، سالم و اصلاح شده با باردهی و عملکرد بالاست؛ اگر باغ با استفاده از نهال‌های ضعیف و بی‌کیفیت راه اندازی گردد، پس از مدتی با گذشت زمان، یا نهال ها خشک خواهند شد و یا تبدیل به درختانی ضعیف با باردهی پایین می‌گردند و در نتیجه سرمایه باغدار به هدر خواهد رفت.
نهال با کیفیت و سالم را به 2 طریق می‌توان تهیه نمود:
۱) خرید نهال مورد نظر از نهالستان‌های معتبر و مطمئن
۲) تهیه و آماده سازی نهال پیوندی توسط باغدار

مراحل قبل از کشت نهال های زراعی

هر کشاورز نمونه ای می داند که قبل از کاشت نهال های زراعی؛ در زمین خود باید موارد مهمی را در نظر بگیرد. این موارد به نهال مورد نظر و روش نگهداری آن بسیار وابسته است.

رعایت موارد مهمی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می تواند زمین شما را به یک زمین پربار و سود ده تبدیل کند که می توانید روزی خود و افراد بسیاری را از ان تامین کنید.

کاشت درخت بر اساس آب و هوای منطقه

همانطور که می دانید هر درختی توانایی رشد و ادامه حیات در هر منطقه را ندارد. بعضی از درختان نیازمند آب و هوای گرم هستند و بعضی برعکس آن هستند. بعضی از درختان می توانند در آب و هوای بارانی و شرجی دوام بیاورند، اما بعضی از درختان امکان ادامه حیات در چنین مناطقی را نخواهند داشت.

در نتیجه انواع درختان نمی توانند در هر منطقه ای رشد کنند. پس ابتدا باید آب و هوای  منطقه خود و واژه های علمی و آب و هوایی منطقه خود را بشناسید. آب و هوا به 2 دسته کلی آب و هوای سرد و گرم تقسیم بندی می شود که هر کدام از آنها زیر شاخه های خود را دارد.

نهالستان، نهالستان در میاندوآب، فروش نهال در میاندآاب، فروش نهال، نهال، نهالستان در آذربایجان غربی، نهال فروشی در آذربایجان غربی، فروش نهال میوه در آذربایجان غربی، فروش نهال در آذربایجان غربی، فروش نهال به قرمز، فروش نهال گلابی، فروش نهال سیب، فروش نهال کیوی، فروش نهال سیب خونی، فروش نهال توت، فروش نهال آلبالو، فروش نهال توت فرنگی، فروش نهال سیب در میاندوآب، نهال توت فرنگی، نهال سیب خونی، نهال توت، فروش نهال گلابی در میاندوآب، خرید نهال گلابی در میاندوآب، نهال گلابی، بهترین نهالستان در آذربایجان غربی، بهترین نهالستان در غرب ایران، بهترین نهالستان در میاندوآب

احداث باغ در آذربایجان غربی, تخصص احداث باغ, احداث باغ در تبریز, احداث باغ در ایران, احداث باغ در ایلام, احداث باغ در گلستان, احداث باغ در گیلان, باغداری در میاندوآب, باغ داری در آذربایجان غربی,ارسال گل و گیاه به سراسر کشور, ارسال نهال توت فرنگی به سراسر کشور,

به مدیریت : جناب آقای آرش شافع

09144826175

09353234643

 

نهال گردوی دیر گل

نهال گردو دیرگل یکی از پرطرفدارترین درختانی است که اکثر کشاورزان تمایل دارند این گیاه را در زمین و باغ خود داشته باشند. محصولات تولید شده توسط درخت گردو قیمت بالایی دارد از همین رو در سراسر جهان شناخته شده و معروف است.
اگر در هنگام کاشت و خرید نهال‌ گردو به خصوصیات و ویژگی‌های آن توجه کنید، درختانی پر بار خواهید دید. یکی از این ویژگی‌ها که باید قبل از خرید نهال به آن توجه کرد، دیرگل بودن نهال گردو است که آب و هوا و جغرافیای خاصی را برای رشد می‌طلبد.

نهال گردو دیرگل به رقمی گفته می شود که در حدود 2 الی 3 هفته دیرتر از سایر ارقام گردو گلدهی نماید. این امر موجب می شود که شکوفه ها در برابر سرمای زودرس بهار در امان بمانند و باردهی درخت گردو را در فصل تابستان حفظ نماید از همین روی مناسب مناطق سردسیر یا مناطقی که بهاری زمستانی تجربه میکنند می باشد.

 

نهال به قرمز

نهال به قرمز یکی از انواع نهال های به می باشد که طعم  شیرین و گوشت نرم میوه‌ی آن باعث شده است تا از دیگر نهال‌های به متمایز شود. درخت به قرمز یک نهال پیوندی می‌باشد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است و گفته شده که از کشور ایتالیا سرچشمه گرفته است.

خصوصیات نهال به قرمز

نهال به قرمز دیر گل میباشد و طعم شیرین میوه ی آن باعث شده است تا از این به در مصارف خوراکی مانند تولید مربا، تازه خوری و… استفاده شود. همچین نهال به قرمز پیوندی خواص بسیار زیادی دارد و خوردن آن باعث نشاط و شادابی شما می‌شود. میوه‌ی به قرمز ضد سرطان است و سرشار از ویتامین C می‌باشد.

هرس کردن و کوددهی باعث عملکرد بهتر نهال به قرمز می‌شود. اگر شاخه‌های خشکیده را هرس کنید، هم از آفات احتمالی تا حدودی جلوگیری کرده‌اید و هم عملکرد درخت را افزایش داده‌اید. بهتر است که این کار را به افراد متخصص بسپارید تا نهال آسیبی نبیند. همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن نهال، بهتر است وقتی نهال در خواب زمستانی می‌باشد، این عمل را انجام دهید. کوددهی نیز باعث می‌شود که نهال به درستی تغذیه کند و مواد مورد نیاز برای عملکرد بهتر به آن برسد.

ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت

مدیریت :جناب آقای آرش شافع

09144826175

09353234643

برای مشاوره و ثبت سفارشات با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

 

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/nahalestan-nabege/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.