نرده سنگی و روشویی سنگی علیرضایی

نشانی: اصفهان, محمودآباد, خیابان فرعی ۲۶, جنب سنگبری بعثت
به مدیریت: حسن علیرضایی
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
تمام وقت

بازدید این غرفه40,788,402 نفر

درباره غرفه

 سازنده انواع و اقسام روشویی سنگی 

با آیینه جا گلدان جا ایفونی  انواع سازه های سنگی ونرده سنگی در اندازه وابعاد خواسته مشتری پاسخگو  مشتری از طریق شماره های داده شده پاسخگو می باشیم.

خصوصیات روشویی سنگی

این محصولات زیبا از سنگ طبیعی می باشند و انسان هیچگونه دخل و تصرفی در رنگ، طرح و ساختار آنها ندارد.

لذا روشویی سنگی به دلیل تنوع و رگه های زیاد هیچوقت شبیه به هم نمی باشد و انتخاب را سخت میکند به همین دلیل ، مشتریان عزیز توجه داشته باشند روشویی های ارسالی به انتخاب فروشنده ارسال می شوند و مطمئن باشید که تمامی محصولات زیبا و منحصر به  فرد می باشند .
فقط ممکن است در رگه های سنگ باهم تفاوت داشته باشند که نمونه های آنرا در تصاویر زیر مشاهده می فرمایید.

روشویی های سنگی ممکن است سه تیکه یا بسته به شرایط چهار تیکه ارائه شود که بتواند از لحاظ حمل و نقل کالا راحت باشد و همچنین می توانید خود به راحتی آنرا نصب بفرمایید.

روشویی سنگی زد دیزاین  با هر ابعادی که مدنظر شماست و مناسب با هرفضایی که در اختیار دارید تولید می شوند.

تاثیر تکنولوژی بر روشویی سنگی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاسه روشویی های حمام وسرویس بهداشتی به اشکال مختلف تولید می شوند.

از مدل های مرسوم کاسه روشویی های گرد با طرح ها و رنگ های مختلف گرفته تا کاسه روشویی های مدرن با لبه های تیز، که هر کدام ویژگی ها ، خصوصیات و مشتریان خاص خود را دارند.

شما نیز مطمئنا در بسیاری از خانه های دوستان و آشنایان به آنها برخورد کرده اید.

نکات مهم در زمان خرید صراحی

برای خرید نرده صراحی نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از خرید به آن ها فکر کرده باشید. و همچنین با استادکار خود مشورت های لازم را انجام داده باشید. از جمله اینکه یکی از نقطه ضعف های نرده صراحی شکننده بودن آن است. به همین خاطر در زمان خرید باید به کیفیت کالای خریداری شده دقت شود.

باید حواستان جمع باشد که صراحی خریداری شده ترک نداشته باشد، ظاهری سالم داشته باشد، تقارن آن حفظ شده باشد و قسمت های انحنا خورده و گلوگاه ها یک پارچه باشد همچنین در هنگام خرید نرده صراحی باید توجه داشته باشید که کارگاه های تولید این نما معمولاً از سنگ های تراورتن و آهکی استفاده می کنند.

دلیل این کار استحکام بیشتر و برش خوری ساده تر آن است. در هنگام خرید باید به میزان آهک سنگ توجه کنید و با حساسیت بیشتری عمل کنید.

سنگ های مرمر در بین نماهای صراحی بهترین است. نکته دیگر اینکه نمای سنگی جزء نماهای همیشگی است. و قابلیت تعویض ندارد. پس در هنگام خرید زیاد نگران هزینه ها نباشید.

یکی از مهم ترین اجزاء دیزاین هر خانه ای در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی و حمام ها روشویی سنگی است.همچنین مهم ترین و کاربردی ترین قسمت این دو جزء مهم فول ست های روشویی می باشد ، که در انواع متنوعی به نامهای روشویی سنگی روشویی کلاسیک و روشویی های فانتزی توسط شرکت های زیادی تولید می شوند.

روشویی های سنگی به دلیل کیفیت بالا ، طرح ها و رنگ های بی شمار و در نهایت قیمت بسیار مناسب یکی از پرکاربردترین انواع روشویی ها می باشد.

استفاده از نرده صراحی در نما های بیرونی

در نماهای بیرونی به خاطر اینکه استحکام بیشتری مورد نیاز است معمولاً پیشنهاد می شود از صراحی های دایره ای استفاده شود.

استفاده از صراحی های دایره ای شکل، با قطر بزرگتر علاوه بر تأمین امنیت که مهم ترین عامل در انتخاب طراحی نرده صراحی است، نمای بهتری نیز به بالکن و یا پشت بام شما می دهد.

دلیل استفاده از نرده های استوانه ای این است که نماهای سنگی در مقایسه با نماهای چوبی، پلاستیکی و یا فلزی، در موقع نصب تردتر بوده و ممکن است دچار ترک خوردگی و یا شکست شود.

به خصوص اگر از صراحی های مربع شکل استفاده شده باشد این ترد بودن خودش را بیشتر نشان می دهد و ممکن است نمای شما دچار لب پر شدن و یا شکست شود. ولی در طراحی های کاملاً استوانه ای این اتفاق کمتر پیش می آید.

جنس نرده صراحی
نرده صراحی ، در واقع نرده های سنگی و آهکی هستند از جنس سمنت پلاست یا سنگ مصنوعی است ساخته شده است.
سمنت پلاست يا سيمان پليمر شده به نوعی از سنگ مصنوعی گفته میشود که با استفاده از ترکیبات پلیمری و نانو موجب تغییر ساختار مولکولی سیمان و مواد معدنی شده، و با توجه به انجام واکنش های پلیمریزاسیون و تشکیل شبکه زنجیره ای مستحکم در سیمان بوجود می آید. اين واكنش سبب كريستاله شدن سيمان و تشكيل شبكه بلوري در آن مي شود و در نهايت محصول توليد شده به مقاومت فشاری و خمشی حدود 3 برابر بتن می رسد.

همچنین مشخصاتی همچون تراکم بافت مولکولی محصول، پیوستگی سطحی محصول، خاصیت آب گریزی، افزایش چسبندگی و … را بوجود می آورد.
این سنگ های مصنوعی از ترکیب سیمان، آگرگات های سنگ های طبیعی و خاک سبک وزن ساخته می شود.

  • مواد به کار رفته در این سنگ ها کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.
    رنگ دانه های اکسید آهن، رنگ مورد نظر را به این سنگ ها می دهند. ترکیبی که از این راه بدست می آید در قالب هائی ریخته می شود که دارای نقش و نگارهای سنگ طبیعی می باشند و به این سنگ ها ظاهری کاملا طبیعی می دهد.

از نظر قیمت، سنگ های سمنت پلاست به مراتب قیمتی کمتر از سنگ های طبیعی داشته، زیرا کارهای دشواری که روی سنگ طبیعی برای رساندن آن به بازار و قابل استفاده کردن آن انجام می شود در مورد سنگ های سمنت پلاست غیر ضروری است.

سنگ های سمنت پلاست در مقابل فشار، نور، اشعه ماوراء بنفش و ناملایمات جوی بسیار مقاوم بوده و محصولاتی هستند که می توانند پس از نصب مانند سنگ های طبیعی رفتار نمایند.

 

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/nardesangi_alrezayi/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.