نمای سیمانی

نشانی: تهران ، شهرقدس ، خیابان قناری ، کوچه رجائی ، پلاک 17
به مدیریت: علیرضا باقری
تماس با ما
ساعت کاری
همه روزه :
08:00 الی 18:00

بازدید این غرفه74,435,531 نفر

درباره غرفه

نمای سیمانی یکی از نما های سخت بنا است که جلوه ی نمای سیمانی به بنا می بخشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. نمای سیمانی یک ساختمان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت و انجام نقش عایق صوتی و حرارتی به علت وجود نمای سیمانی به عنوان ماده اولیه می شود. به همین منظور پایداری و دوام بالای آن، طول عمر مفید نمای سیمانی را افزایش می دهد و موجب کاهش هزینه های تعمیر و بازسازی نمای سیمانی ساختمان می شود. نمای سیمانی انواع مختلفی دارد و به شاخه های مختلفی مانند: تخته ماله، تگرگی، چکشی، سیمان شسته و … تقسیم می شود.

گروه پیمانکاری باقری

( طراحی و اجرای نمای ساختمان ) صفر تا صد اجرا انواع نماهای سیمانی: نما رومی نما شسته نما تیشه ای نما کرکره ای ابزار دور پنجره و ستون اجرای پیشانی و کمره ساختمان اجرای کف شسته و دیوار حیاط اجرای ابزار و قاب سردر ورودی اعزام نیرو به تمام نقاط کشور

طراحی و اجرای نمای ساختمان

نمونه ها و طرح های اجرا شده در نمای سیمانی می توانند از بین طرح های موجود و پیشنهاد شده توسط اجرا کنندگان نمای سیمانی باشد و یا بنا بر درخواست مشتری طراحی و اجرا شود. نمای سیمانی می تواند به صورت نمای یک دست و یا با ترکیب مواد دیگر مانند شیشه، فلز و … باشد. نمای سیمانی بنا به علت مقاومت بالایی که از سیمان دارد، مناسب برای شرایط آب و هوایی متفاوت و دشوار می باشد. می توان نمای سیمانی را به شکل ها و فرم های متنوع و یا طبق سفارش مشتری طراحی و اجرا کرد که این امر، دامنه فرم های ممکن نمای نهایی را افزایش خواهد داد.

سیمان کاری بنا

نمای سیمانی می تواند در طرح سنگی باشد که با رنگ کاری بر روی نما، ایجاد می شود و جلوه ای سیمانی به بنا می بخشد. اصلی ترین ماده و متریال مورد استفاده در نمای سیمانی، سیمان است. این ماده از مواد آهکی، رس، سنگ گچ و … تهیه می شود. این ماده در محل اجرا و یا محل قالب گیری با مواد دیگر ترکیب و مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه های رنگی سیمان مخصوص نما، تنوع بالایی در نمای سیمانی ساختمان ها پدید آورده اند و طرفداران زیادی نیز دارند. انواع این سیمان ها تمام ویژگی های مثبت سیمان سفید نما را در خود دارند. تنوع بالای رنگ های پودر این سیمان، می تواند نما های بسیار زیبایی ایجاد کند.در نمای سیمانی بنا باید به نکاتی مانند دمای مناسب محل اجرا، نسبت ترکیب مناسب و درست مواد، اجرای اصولی، اجرا در زمان مناسب و استفاده از متریال با کیفیت و مناسب با شرایط مختلف توجه کرد.

طراحی و اجرای پروژه

نمای یک ساختمان، جز مهم ترین مولفه معرفی یک ساختمان است. ساختمان شما توسط ظاهر بیرونی آن معرفی می شود و در ذهن ها باقی می ماند. گروه پیمانکاری باقری، با طرح های متنوع در نمای ساختمان می کوشد کلیه درخواست های شما کارفرمایان گرامی را ظرف کوتاه ترین زمان طراحی و پیاده سازی کند.طرح اولیه شامل اطلاعات و نقشه های سازه است که توسط مهندسین این امر طراحی و پیاده سازی شده است. در صورت توافق با طرح اولیه، کلیه امور با توجه به طرح اولیه موجود پیاده سازی و هدف سازی می شود. در صورتی که کارفرما نیاز به طراحی جدید احساس کند و طرح اولیه به هر دلیلی مورد پسند وی نباشد، کار باز طراحی با هزینه و زمان جداگانه از طرف گروه پیمانکاری باقری، ظرف مدت زمان بسیار کوتاه با توجه به خواسته ها و اهداف کارفرما طراحی می شود. کلیه ی طرح ها با تایید کارفرما انجام خواهد گرفت. امروزه با روند رو به رشد استفاده از ظاهر منحصر به فرد و روانشناسی رنگ ها، می توان طرحها و ایده هایی با هزینه ی مناسب برای طرح های داخلی یک ساختمان در نظر گرفت.

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.