آموزشگاه آرایشگری خاتون

نشانی: شیراز، میدان ولیعصر، پاساژ ولیعصر، ورودی یک، طبقه اول
به مدیریت: معصومه نظری
تماس با ما
گالری
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه
7 الی 19

بازدید این غرفه73,788,343 نفر

درباره غرفه

 آدرس: آموزشگاه میدان ولیعصر پاساژ ولیعصر ورودی یک، آخر پاساژ سمت راست
آرایشگر عروس
دکلراسیون یا بی رنگ کردن مو
خود آرایی صورت زنانه
چهره پردازی صورت
پیرایشگر موی زنانه (ژورنال خوانی)
پیرایشگر کودک (دخترانه)
پاک سازی صورت
متعادل ساز چهره زنانه
کلاه گیس بافت
کاربر مواد شیمیایی
پیرایشگر ابرو زنانه
آرایشگر موی زنانه
با ارائه گواهینامه بین المللی و قابل ترجمه برای خارج از کشور از سازمان فنی و حرفه ای هنر جو می پذیرد
با 30 سال سابقه درخشان در رشته مراقبت زیبایی (آرایش و پیرایش)

برای خانمهایی که تمایل دارند تا بدانند یک آرایشگاه خوب زنانه دارای چه خصوصیاتی است و می خواهند سالن آرایش زنانه خوبی را انتخاب کنند در این مقاله از یک مشهد مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

 

چه نکاتی را در آرایشگاه زنانه باید رعایت کرد.

در همان ابتدا باید گفت که در واقع مشتری یا فرد مراجعه کننده باید موارد بهداشت فردی را بداند و درخواست کند و گرنه عملا این متصدیان ارایشگاه هستند که ملزم به اجرا می باشند .

۱. در بدو ورود لازم است در صورت بیرون اوردن البسه شخصی خود ان را در کیف یا کیسه اضافی خود قرار دهید و از مخلوط کردن با دیگران خود داری نمایید.

۲. در صورت در خواست کوتاه کردن مو ترجیحا وسایل مورد نظر را پس از مشورت با ارایشگر خود تهیه و با هر بار مراجعه با خود ببرید .در غیر اینصورت ارایشگر موظف است برای هر مشتری و درجلو چشمانش میز کار خود را با محلول ضد عفونی دکنکس و نه الکل تنها پاک نماید زیرا در هنگام گذاشتن وسایل کار از پاک بودن و الوده نشدن انان اطمینان پیدا کند.

۳.قبل از شروع به کار از ارایشگر خود بخواهید دست خود را با ماده ضد عفونی پاک کند.اینکه ازیک مشتری بلافاصله سراغ دیگری برودانتقال باکتری ها و ویروسها به شما اسان میکند.
۴.دربیشتر ارایشگاهها یک ظرف از الکل گذاشته شده که در ان قیچی وشانه. قرار دارد واین را نشانه بهداشتی بودن ارایشگاه خود میدانند در حالیکه به هیچ وجه اینطور نیست و قیچی و شانه باید با محلول دکنکس انهم با رقت استانداردویا اکنون انواع اماده برای وسایل موجود است پاک کند .وسپس اقدام به کوتاهی مو کند.

۵. در بیشتر ارایشگاه ها در صورت درخواست به مرتب کردن مو ها از وسایلی که گاها مو دیگران به ان میباشد و بارها استفاده شده بدون هیچ نگرانی استفاده میکند واقعا به چه قیمتی باید اراسته شوید؟

۶. بهتر است در هر ارایشگاهی برحسب تعداد مشتری خود وسایل مورد مصرف کوتاهی و یا رنگ کردن و یا اراستن مو اعم از حوله های یک بار مصرف و قیچی و برس و سایر وسایل …تهیه ود ر پایان کار شسته و ضد عفونی شود.

۷. افراد ی که قصد مانیکور و پدیکور دارند بعلت اینکه میز مورد استفاده برای افراد زیادی قرار میگیرد درخواست پاک کردن میز با دکنکس نمایید وحوله یک بار مصرف بکار ببرند واز انجایی که زخم هایی هر چندکوچک و خراشیدگی در اطراف ناخن بوجود میاید زمینه برای انتقال ویروسها و باکتریها باسانی ایجاد میشود

لذا بهتر است لاک و رنگ مورد علاقه خود را ببرید استفاده مکرر از یک براش در ظرف لاک و یا سوهان ویا قیچی کوتاه کردن ناخن ها و….و بگار گیری انها برای افراد مختلف شما را نا خواسته در معرص الودگی هایی قرار میدهد که خیلی از انها فورا علامت دار نمی شوند. و از پا گذاشتن در کفش های پیشنهادی خود داری نمایید و کفش شخصی خود را بپوشید .

۸.تا حالا بارها بارها به ارایشگاه رفته اید و قصد بند انداختن صورت داشته اید و همواره شاکی بوده اید که دچار جوش و… شده اید ایا فکر کرده اید که بیشتر این موارد قابل پیشگیری و بستگی به ارایشگر شما دارد

.وقتی بلافاصله ازیک مشتری خلاص میشود دست خودش را با ماده ضد عفونی پاک کند و انهم وقت بگذاردکه خشک شود ویا دستکش یک بار مصرف ویا استریل شده برای هر فرد استفاده نماید. هدبند استریل و پک شده بکار ببرد. نخ مصرفی که روزها جلو میز قرار دارد واز زمانیکه تولید شده وبه مصرف برسد به جاهای مختلف مالیده شده ودستهای مختلف خورده ترجیحا استریل کنند ویا با اسپری دکنکس در موقع مصرف ضد عفونی کنند.

۹. افرادی که قصد اراستن صورت دارند بهتر است قبلامراجعه و مواد مورد مصرف را با ارایشگر خود مشورت و ترجیحا خودش تهیه نماید .مواد مصرفی ارایشی بسیار الوده است است اگر دقت کنید پد مورد استفاده برای همه بکار میرود واگر پد یکبار مصرف باشد استفاد مکرر ان در یک ظرف و یا کرم و یا … فرقی باقی نمی گذارد.روژ لب ریمل و…برای افراد مختلف بکار میرودو تا حد امکان شخصی مصرف کنید و سلامتی خود را به خطر نیاندازید.

۱۰.افرادی که جهت اپیلاسیون به ارایشگاها مراجعه میکنند بدانند که بسیار خطر میکنندو با توجه به شیوع زیاد عفونت های ویروسی بخصوص زگیل های تناسلی اجبارا از فرد مجری بخواهند که از وسایل یک بار مصرف ودستان ومحیط کار ضد عفونی شده استفاده شود .بدانید که با خراشیدگی بر روی پوست بهترین دفاع بدن را اسیب پذیرکرده اید .ودر معرض الوده شدن قرا ر گرفته اید.

۱۱. افرادی که برای تاتو مراجعه میکنند از فرد مجری در خواست ضد عفونی کردن دستان و وسیله کار کرده و سوزن تاتو را به شما نشان دهد و از تاریخ مصرف و اک بود ن ان مطمین شوید و مواد مورد مصرف را بخوانید

مارا در اینستاگرام دنبال کنید:

amoozeshgah_arayesh_shiraz

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/khaton-beauty-salon/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.