ماشین سازی مازند صنعت در ساری

نشانی: ساری , پل تجن, جاده شهدا, انتهای روستای اردشیر محله
به مدیریت: حسین اکبری
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه :
08:00 الی 19:00
یکشنبه تا پنج شنبه :
08:00 الی 16:00
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه46,706,017 نفر

محصولات ماشین سازی مازند صنعت در ساری

روتیواتور فوق سنگین

روتیواتور فوق سنگین

روتیواتور ثابت تراکتوری : یکی از جمله ادوات خاک ورزی امروزی و مکانیزاسیون ، روتیواتور می باشد که یکی از مدل های پر مصرف روتیواتور ها ، روتیواتور ثابت در بخش کشاورزی و از جمله شالیزاری می باشد . که این روتیواتور ها قابلیت جابجایی در آنها وجود ندارد و یک عرض کار ثابت را در شرایط محیط باز و فعال خاک ورزی فعالیت می نماید . این مدل روتیواتور به دو شکل روتیواتور ثابت وسط و روتیواتور ثابت یک طرفه طراحی و تولید می گردند . روتیواتور ها دستگاهی برای آسان کردن امور طاقت فرسای کشاورزی می باشد این دستگاه برای نرم کردن خاک ، احیاء زمین ، از بین بردن علف های هرز و لارو یا تخم حشرات زنده و همچنین ساقه خرد کنی باقیمانده کاشت و محصولات برداشت قبلی و تبدیل آنها به کودگیاهی ارگانیک استفاده می شود. روتیواتور ثابت دستگاه مفید و کاربردی است ولی اگر در هنگام کار با دستگاه ، توصیه های ایمنی رعایت نشود می تواند بسیار خطرناک و حادثه آفرین باشد طوری که منجر به فوت و نقص عضو گردد.

دسته بندی : روتیواتور, روتیواتور 42 تیغه فوق سنگین, روتیواتور 48 تیغه فوق سنگین, روتیواتور 54 تیغه فوق سنگین, روتیواتور 60 تیغه فوق سنگین, روتیواتور 66 تیغه فوق سنگین, روتیواتور 72 تیغه فوق سنگین, روتیواتور فوق سنگین

روتیواتور فوق سنگین

سفارش
روتیواتور ۴۸ تیغه ثابت زنجیری فوق سنگین

روتیواتور ۴۸ تیغه ثابت زنجیری فوق سنگین

روتیواتور ۴۸ تیغه ثابت زنجیری فوق سنگین
شناخت و کاربرد:
این دستگاه به منظور اماده سازی زمین های کشاورزی در مزارع بزرگ و باغ جهت خرد کردن کلوخ همزمان به جای دیسک مورد استفاده قرار میگیرد.
از ویژگی های بارز این دستگاه می توان به :
۱:سرعت و راندمان کاری بالا
۲:به وجود اوردن جوی پشته هایی بر حسب نیاز و نوع کشت
۳:کیفیت محصول کشاورزی هنگام برداشت
۴:انتقال نيرو به محور اصلی توسط زنجير
۵:استفاده از گیربکس تک سرعته بزرگ جهت استفاده از دور های ۵۴۰و ۱۰۰۰

روتیواتور فوق سنگین

سفارش

درباره غرفه

ادوات کشاورزی مازند صنعت 

 با بیش از یک دهه تجربه در سه واحد ،با تلاش و کوشش بی وقفه کارگران و مهندسین کار آزموده خود توانسته محصولات متنوعی از انواع ادوات کشاورزی را به عرصه تولید برساند و در تمام تولیدات خود به عنوان تولید کننده مطرح و معتبر در کشور می باشد.ماشین سازی مازند صنعت امید دارد  تا به عنوان یک مبتکر و پیشرو  در این صنعت ،همگام با تکنولوژی روز دنیا ،حتی فراتر از آن ،موجب آسایش و رفاه کار کشاورزان ،سر بلندی و فرهی نام ایران در آن سوی مرزها گردد که لازمه ی آن تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان این مجموعه می باشد .

گروه تولیدی مازند صنعت بر پایه حمایت از مصرف کننده پایه ریزی شده و استوار شده است .ما بر این اعتقادیم کیفیت محصولات یک شعار نیست ،بلکه یک تعهد است و صادقانه به حرف و حق مشتری احترام می گذاریم و  هیچگاه احساس نمیکنیم هر آنچه را که  توانستیم برای مشتری انجام دادیم ،بلکه همیشه به فکر ارائه خدمات با کیفیت بالاتر هستیم و در غیر این صورت ما مدیون مشتریان خود خواهیم بود.

در پایان گروه تولیدی ماشین سازی مازند صنعت پیشرفت و کیفیت محصولات خود را مدیون تلاش پرسنل مجموعه و تامین کنندگان و توزیع کنندگان خود می داند .  

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/mazandsanat-sari/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.