سالن زیبایی پریسا عبداللهیان مشهد

نشانی: وکیل آباد،بلوار هاشمیه، بین هاشمیه۱۴و۱۶ ساختمان رز، جنب بانک توسعه و تعاون، طبقه اول واحد ۱۰۱
به مدیریت: پریسا عبداللهیان
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه
۸ الی ۲۲

بازدید این غرفه71,999,221 نفر

محصولات سالن زیبایی پریسا عبداللهیان مشهد

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

خدمات سالن زیبایی

سفارش

درباره غرفه

سالن زیبایی پریسا عبداللهیان

 

زیبایی ذاتی است و هنر زیبا کردن شما در دستان ماست 


-دارای مجوز رسمی و درجه یک از اتحادیه بانوان آرایشگر
_اولین فیبروز آرتیست مشهد و استان خراسان دارای مدرک بین المللی از کادمی فی اروپا
_اولین مرکز تخصصی دارای اتاق ایزوله برای انجام خدمات آرایش دائم (تاتو)

_مربی ۴۴ رشته تخصصی بین المللی از سازمان فنی حرفه ای

_آموزشگاه فنی حرفه ای آموزش تخصصی آرایش دائم

(تاتو صورت ابرو، خط چشم و شید لب، آموزش تمامی رشته با ارائه مدرک فنی حرفه ای)

*دارای اتاق vipعروس*
گریم و میکاپ تخصصی عروس با استفاده از بهترین برندهای روز دنیا

 

خدمات زیبایی شامل:
-میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز
-میکروپیگمنتیشن (هاشور ابرو، سایه ابرو ،دکاپاژ تاتو قدیمی،خط چشم ،خط لب،رژ دائم )با دستگاه پزشکی مدریوایو و رنگ های ارگانیک دارای تاییدیه بهداشت و پاک کردن تاتو قدیمی بدون گود شدن با ریموورهای غیر اسیدی
-زیبا ترین رنگ های ترکیبی و لایت های فانتزی و ریباندینگ و احیای مو
-اکستنشن،لیفت و لمینت مژه با بهترین مواد
-ارائه خدمات تخصصی پدیکور، مانیکور و طراحی ناخن
-خدمات تخصصی فیشال(پاکسازی پوست) 

 

تفاوت‌‌‌‌های آرایشگاه زنانه، سالن زیبایی و عروس سرا در چیست؟

ما  سعی کرده ایم تا بواسطه تحقیق در سایت ها و مقالات معتبر اروپایی به یک تعریف جامع برای هریک از این عناوین برسیم و بر طبق آن چکیده ای از مطالب بدست آمده را خدمتتان ارائه کنیم. در کشور‌‌‌‌های پیشرفته اروپایی این عناوین صفتی برای میزان و سطح کاری واحد‌‌‌‌های خدمات زیبایی محسوب می‌شود. به طور مثال آرایشگاه زنانه خدمات محدود تری را ارائه داده و در عوض سالن زیبایی خدمات پیشرفته تری را نسبت به آن در خود جای داده است و بطور کل از مترادف عنوان عروس سرا هم استفاده نمی‌کنند و بجای آن از کلماتی همچون میکاپ آرتیست عروس، گریمور عروس و ... استفاده می‌کنند.

آرایشگاه زنانه

آرایشگاه عموما به مکانی گفته می‌شود که در آن خدمات مـو به صورت نیمه تخصصی ارائه می‌گردد که اغلب مراجعین برای انجام کار‌‌‌‌های روزانه و در قبال پرداخت وجهی اندک این خدمات را دریافت می‌کنند. هزینه‌‌‌‌های آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه اغلب بسیار کمتر از سالن ها و مراکز زیبایی است. در واقع خدمات آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه پیش پا افتاده و غیر تخصصی است که افراد ماهر همچون میکاپ آرتیست، هیر استایلیست، متخصص شینیون و ناخن و دیگر افراد در آن اماکن فعالیتی ندارند.
آرایشگاه زنانه معمولا ساعات کاری بیشتری را نسبت به سالن‌‌‌‌های زیبایی دایر است و همانطور که گفتیم به دلیل کیفیت پایین تر خدمات تعرفه‌‌‌‌های کمتری را در قبال انجام سفارشات مشتری دریافت می‌کنند و این خدمات منحصرا خدمات مو و اصلاح مو‌‌‌‌های زائد است. این مراکز فضای کوچکتری را برای خدمات در اختیار دارند ولی در عوض تعداد صندلی‌‌‌‌های بیشتری در آرایشگاه ها موجود است. معمولا سرویس دهندگان در آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه با اجاره صندلی از صاحب آرایشگاه مشغول کار می‌شوند و در قبال در آمدی که بدست می‌آورند، درصدی را به عنوان سهم اجاره صندلی به صاحب آرایشگاه پرداخت می‌کنند. پس در نتیجه کیفیت خدمات ارائه شده آنطور که باید و شاید تضمین شده نیست و ممکن است هر شخصی بتواند صندلی کار یک آرایشگاه زنانه را تصاحب کند. در نهایت با توجه به موارد گفته شده مخاطبان آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه از همه اقشار جامعه بوده و محدودیت در پذیرش افراد قائل نیستند.

سالن زیبایی

منظور از سالن زیبایی مراکزی است که خدمات گسترده تری را نسبت به آرایشگاه‌‌‌‌های زنانه ارائه می‌دهند. خدمات سالن زیبایی به بخش‌‌‌‌های مختلفی مثل: کلیه خدمات مو مانند رنگ، استایل، کوتاهی، شینیون و ... همینطور خدمات زیبایی دست و پا، سر و صورت، مانیکور، پدیکور، گریم تخصصی، میکاپ تخصصی، ماساژ حرفه ای و سایر موارد بوده که این مراکز همانطور که گفته شد فضای بیشتری را در اختیار داشته و بدلیل ارائه خدمات تخصصی معمولا تعداد صندلی کمتری را داشته و در عوض کیفیت بیشتری را در خدماتشان ارائه می‌دهند. در واقع سالن زیبایی به اتاق‌‌‌‌های مختلفی برای هریک از خدمات به صورت مجزا تقسیم شده که در هر کدام یک نوع خدمات بوسیله متخصص انجام می‌شود.
همانطور که اشاره شد تعرفه‌‌‌‌های سالن زیبایی بدلیل تخصصی بودن و استفاده از افراد ماهر بسیار بیشتر از تعرفه‌‌‌‌های آرایشگاه زنانه است. مقوله استخدام در سالن زیبایی کمی فراتر از اجاره صندلی است و متقضی می‌بایست رزومه کاملی را از سوابق کاری خود و مهارت هایی که تاکنون کسب کرده به مدیر سالن ارائه دهد و در یک دوره آزمایشی قبل از استخدام دائم فعالیت نماید، مسلما در چنین شرایطی نیروی متخصص استخدام شده و به صورت ماهیانه از مدیر سالن حقوق ثابت دریافت می‌نماید.

عروس سرا

عروس سرا در اکثر کشور‌‌‌‌های اروپایی به این معنایی که ما می‌شناسیم وجود ندارد و در حقیقت اگر بخواهیم معادلی را برای این دست خدمات بیاوریم، به کلیه خدمات زیبایی عروس در روز عروسی که توسط دو یا سه نفر از افراد خبره و ماهر در زمینه‌‌‌‌های میکاپ، گریم و شینیون انجام می‌شود اتلاق شده که تمام روز را در کنار عروس خواهند بود و گریم و میکاپ عروس را کاملا تحت نظر دارند تا در صورتی که احتیاجی برای ترمیم بود سریعا دست بکار شوند.
در برخی کشور‌‌‌‌های دیگر از جمله امریکای جنوبی مراکزی وجود دارند که همانند سالن زیبایی فعالیت کرده با این تفاوت که فقط و فقط کار عروس را می‌پذیرند و سفارشات عروسی را انجام می‌دهند. این مراکز متشکل از تعدادی افراد ماهر در زمینه‌‌‌‌های زیبایی است.
با فرض این شرایط عروس سرا به سالن زیبایی مجهزی اتلاق می‌شود که تنها خدمات عروس را انجام می‌دهند و تعرفه و قیمت‌‌‌‌های بسیاری بالاتری را نسبت به همکاران خود دریافت می‌کند. تیم اجرایی عروس سرا با یک رزومه کاری قوی، کاملا حرفه ای و بعضا سرشناس بوده که معمولا در امور میکاپ و گریم استیج و سینمایی و  یا حتی افراد سلبریتی (مشهور) نیز سابقه کاری دارند. البته ناگفته نماند که یک عروس سرای واقعی مسئولیت تهیه لباس و گل عروس را نیز بر عهده می‌گیرد.
در انتها آرزومندیم که هر یک از این مشاغل در کشور عزیزمون بتوانند به بهترین شکل خدمات خود را ارائه داده و عناوین مناسبی را برای سالن‌‌‌‌های خود برگزینند تا مراجعین و مشتریان بتوانند با علم به این موضوعات انتخاب‌‌‌‌های صحیح تری را داشته باشند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

‌academy-abdollahian@

اعتماد شما، اعتبار ماست

 

ویدئوهای این غرفه

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/parisa-beautysalon/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.