اخلاق تجارت خوزستان

نشانی: خوزستان ، دزفول ،جاده شمس آباد،2کیلومتر بعد از شهرک بنوار شامی
به مدیریت: بهمن اخلاقی
تماس با ما
ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه :
07:00 الی 22:00
جمعه :
تعطیل

بازدید این غرفه49,250,952 نفر

درباره غرفه

شرکت اخلاق تجارت خوزستان

تولید کننده انواع سیلاژ ذرت بسته بندی
30k_500k_1تنی به روش صنعتی و بسته بندی با دستگاهای بروز

سیلاژ چیست؟

سیلاژ یا سیلو کردن (به انگلیسی: silage) از تخمیر ساقه و برگ علوفه هایی همچون ذرت ،جو یا دیگر اضافه های مزرعه فرآوری می‌شود که خوراکی بی همتا برای دام می باشد. با کمک  تخمیر علوفه به مدت طولانی تری نگهداری شده و حاوی مواد سودمند انرژی زا برای تقویت دام است. عامل کلیدی در تهیه سیلاژ مناسب، تولید زیاد اسید لاکنیک در زمان کم و کاهش سریع pH در علوفه های سیلاژ شده می باشد. نتایج تحقیقات حاکی از این است که لاکتوباسیلوس ها  میکروارگانیسم های غالب در علوفه های در حال رشد بوده و در  تخمیر  سیلو نقش اصلی دارند. تخمیر در سیلاژ سبب می‌شود تا مدت ها بتوان از علوفه های سیلاژ شده استفاده نمود، بدون این که ارزش غذایی علوفه کاهش یابد. در ایران معمولاً سیلاژها با گیاه ذرت خرد شده (شامل ساقه، بلال و برگ) تهیه می شود، اما در کشورهایی که تولید یونجه زیاد بوده و خشک کردن آن با مشکلاتی روبرو می باشد، سیلاژ یونجه نیز تهیه می گردد.

گیاه کامل ذرت با روش معمولی (سرد) سیلو میشود و برداشت آن بوسیله چاپر صورت گرفته و جهت انتقال ذرت به سیلو  از ترلر و کامیون استفاده میشود . اندازه قطعات خرد شده ذرت ۲ تا۳ سانتی متر بوده و عملیات کوبیدن و حفاظت از سیلو همانند سیلوی معمولی صورت می گیرد.
این مواد سیلو شده بعد از ۳ هفته  آماده مصرف است. ذرت سیلو شده دارای ارزش غذائی مناسبی است . ارزش غذائی یک کیلوگرم دانه غلات معادل ۸ الی ۹ کیلوگرم ذرت سیلو شده است.   

مزایای سیلاژ:

1) تولید دامی (شیر گوشت و غیره) افزایش یافت و مخارج خرید علوفه و خوراک دام کاهش پیدا میکند.
2) ارزش غذایی کاه و کلش در تعلیف دام ها (مخلوط شبدر و کاه) بهبود می یابد .
3)تعلیف شبدر سیلو شده که رطوبت نسبتاً بالایی (۶۰ الی ۷۰ درصد) دارد ، مقدار زیادی از آب مورد نیاز حیوان تامین شده و نیاز به آب آشامیدنی را کمتر خواهد کرد.
4) مقدار شیر دام های شیری افزایش پیدا میکند (نسبت به استفاده از کاه و سبوس به بیش از دو برابر می رسد) و در حیوانات گوشتی نیز دامها سریعتر چاق می شوند.
5)شبدر دارای درصد پروتئین نسبتاً بالا و علوفه ای بسیار خوش خوراک بوده ، که به سرعت تولید شیر گاو را افزایش میدهد. طبق آزمایشاتی که در استان انجام شده پروتئین خام شبدر پس از خشک کردن ۱۶ تا ۲۰ درصد بوده که بعد از کنجاله پنبه و سویا بالاترین پروتئین خام را داراست.
6)دام ها از فقر غذایی نجات پیدا می کنند و شاداب و سالم می شوند.
7)بیماری ها(به ویژه انگلی) کاهش پیدا می کند و مرگ و میر حیوانات کمتر خواهد شد. 

 

ارسال بار با کمترین هزینه 

 ارسال به تمام نقاط کشور

 

اخلاق تجارت خوزستان، فروش خوراک دام در خوزستان، فروش علوفه ذرت در خوزستان، قیمت کیلویی ذرت در خوزستان، اخلاق تجارت، فروش ذرت در خوزستان، فروش ذرت در دزفول، اخلاق تجارت در دزفول، تولید ذرت در دزفول، ذرت در دزفول ، بهترین ذرت در دزفول، با کیفیت ترین ذرت در دزفول، ذرت خوب در دزفول ، فروش ذرت خوب در دزفول، سیلاژ ذرت در دزفول، سیلاژ ذرت اخلاق تجارت ،سیلاژ ذرت،

افزودن نظر جدید

نظرات کاربران

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://qorfe.com/akhlaghtejarat/
هشدار پلیس قضایی: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.
سامانه غرفه هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.